خاطرات خدا به چاپ نهم رسید/ تشریح حضور خدا در سبک زندگی اسلامی برای کودکان

خاطرات خدا به چاپ نهم رسید/ تشریح حضور خدا در سبک زندگی اسلامی برای کودکان
شناسه خبـر : ۱۳۷۲۰۸ سه شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۱:۲۰

کتاب خاطرات خدا حضور خدا را در سبک زندگی اسلامی به تصویر کشیده است. این کتاب مجموعه ای از متنهای حکایت وار است که عطر خدا را در جان مخاطب می‌افشاند و نزدیک بودن او را در زندگی روزمره نشان می‌دهد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی تسنیم، کتاب «خاطرات خدا» به چاپ نهم رسید. این کتاب نوشته حجت‌الاسلام غلامرضا حیدری ابهری است وبه زبانی کودکانه خاطراتی از زبان خدا درباره بندگانش بیان می‌کند و می‌کوشد با بیان این خاطرات، کودک را با کارهای محبوب خداوند که انجام دادنش موجب خوشحالی او می‌شود آشنا کند.

خدایی که پیامبران به ما معرفی کرده‌اند خدایی است که پیوسته ما را می‌بیند و در لحظه کار ما بی تفاوت نیست و هیچ کدام از رفتارهای ما از نظر مهر یا قهر او دور نمی‌ماند. کتاب خاطرات خدا با چنین دریافتی نوشته شده و حضور خدا را در سبک زندگی اسلامی به تصویر کشیده است. این کتاب مجموعه ای از متنهای حکایت وار است که عطر خدا را در جان مخاطب می‌افشاند و نزدیک بودن او را در زندگی روزمره نشان می‌دهد.

در بخشی از کتاب می‌خوانیم:

در این روستا، جوانی زندگی می‌کند که من از دستش خیلی عصبانی بودم. او گناهان بدی انجام می‌داد که الان نمی‌خواهم درباره آنها حرف بزنم. امّا امشب کار خوبی کرد که به خاطر آن کار خوب، من دیگر از دستش عصبانی نیستم. این جوان، ساعت ده شب یک گونی برنج روی دوشش انداخت و برای یکی از همسایه‌های فقیرشان برد. او خیلی پنهانی این کار را انجام داد. نگذاشت کسی از این ماجرا باخبر شود. نگذاشت کسی بفهمد و آبروی آن فقیر برود. حالا من دیگر از دست این جوان خشمگین نیستم. من صدقه پنهانی را خیلی دوست دارم. صدقه پنهانی، آتش خشم مرا خاموش می‌کند.

گفتنی است به زودی پویش کتابخوانی کودکان با محوریت کتاب خاطرات خدا و با همکاری شبکه ولایت در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

خاطرات خدا در 128 صفحه و به قیمت 120 هزار تومان روانه بازار شده است. 

انتهای پیام/

منبع خبر:تسنیم

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir