خط و نشان مالک جدید شیاطین‌سرخ برای قدرت‌های لیگ برتر؛ دشمنان را از قدرت پایین می‌کشیم!/ حرف‌های فرگوسن تکرار شد

خط و نشان مالک جدید شیاطین‌سرخ برای قدرت‌های لیگ برتر؛ دشمنان را از قدرت پایین می‌کشیم!/ حرف‌های فرگوسن تکرار شد
شناسه خبـر : ۱۳۶۶۳۷ پنجشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۱

سرجیم رتکلیف در اولین مصاحبه‌اش در مورد اهداف و آرزوهایی که برای منچستریونایتد دارد صحبت کرد.

سر جیم رتکلیف متعهد شده که منچسترسیتی و لیورپول را از قدرت پایین بکشد تا افتخارات گذشته باشگاه را پس بگیرد. اما ممکن است هواداران مجبور شوند تا سه سال منتظر بمانند تا باشگاه به جایگاه سابقش بازگردد.

رتکلیف پس از خرید ۲۷ درصد از سهام باشگاه منچستریونایتد برای اولین بار مصاحبه کرد و از آرزوها و افکار خود پرده برداشت؛ مانند باز گذاشتن راه بازگشت برای میسون گرین‌وود و جیدن سانچو. سر جیم همچنین عنوان کرد که گزینه ترجیحی او ساخت یک ورزشگاه جدید ۲ میلیارد پوندی برای جایگزینی اولدترافورد است، اگرچه بازسازی خانه ۱۱۴ ساله باشگاه هنوز هم در دستور کار قرار دارد. اما این اهداف سرجیم در زمین بود که بیشترین واکنش را از طرف هواداران یونایتد به همراه داشت زیرا رتکلیف عمداً به دو مورد از معروف‌ترین نقل قول‌های سر الکس فرگوسن اشاره کرد.

او گفت: «ما باید چیزهای زیادی از همسایه پر سر و صدای خود و همسایه دیگرمان یاد بگیریم. آنها در نهایت دشمن هستند و هیچ چیز بهتر از این نیست که هر دو را از قدرت پایین بکشیم. می‌دانم که سر الکس اولین کسی بود که این عبارت را به زبان آورد. من ۱۰۰ درصد در تیم سرالکس هستم. او به شدت رقابتی بود و به همین دلیل موفق بود. ما هم باید همینطور باشیم. اما آنها برای مدتی در جایگاه خوبی بوده‌اند و چیزهایی وجود دارد که می‌توانیم از هر دوی آنها یاد بگیریم. آنها سازمان‌های معقولی دارند، افراد بزرگی در درون سازمان‌ها، محیطی خوب، محرک و نخبه برای کار کردن دارند. خیلی به آنها احترام می‌گذارم اما در نهایت دشمن ما هستند.»

رتکلیف در پاسخ به این سوال که چه مدت ممکن است طول بکشد تا یونایتد به جایگاه برتر بازگردد، افزود: «هیچ چیز یک شبه تغییر نمی‌کند. یک برنامه ده ساله هم نیست. اگر این برنامه ده ساله بود، صبر هواداران تمام می‌شد. فکر کردن به اینکه ما تا فصل آینده به همان خوبی بازی خواهیم کرد که منچسترسیتی سال گذشته مقابل رئال مادرید بازی کرد، معقول نیست و اگر به مردم توقعات نادرست بدهیم، ناامید خواهند شد. اما قطعاً برای رسیدن به آن نقطه به یک برنامه سه ساله نیاز است. نکته کلیدی روشن کردن مسیر ما است، به طوری که مردم بتوانند ببینند که ما در حال پیشرفت هستیم.»

در سال ۲۰۰۲، آلن هانسن ستاره سابق لیورپول ادعا کرد که فرگوسن با بزرگترین چالش دوران حرفه‌ای خود روبروست. سر الکس پاسخ داد: «بزرگترین چالش من این نیست که الان چه اتفاقی می‌افتد. بزرگترین چالش من این بود که لیورپول را از قدرت پایین بکشم.» و در سال ۲۰۰۹ فرگوسن مشتاق بود تا منچسترسیتی را به جای آنها به زمین بکوبد. او گفت: «گاهی اوقات همسایه پر سر و صدا دارید. نمی‌توانید کاری در مورد آن انجام دهید. آنها همیشه پر سر و صدا خواهند بود. شما فقط باید به زندگی خود ادامه دهید، تلویزیون خود را روشن کنید و صدایش را کمی بلندتر کنید.»

بیشتر بخوانید:

  • با گران‌ترین تیم‌های اروپا آشنا شوید/ در این شهر برای فوتبال خوب خرج می‌کنند!
  • اسطوره سابق منچستریونایتد در بایرن‌مونیخ؟/ حیرت هواداران از این خبر!

منبع خبر:خبرورزشی

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir