نکونام قبل از عید نوروز قهرمان لیگ برتر می‌شود!

نکونام قبل از عید نوروز قهرمان لیگ برتر می‌شود!
شناسه خبـر : ۱۳۶۶۲۱ پنجشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۱

استقلال در شرایط خاصی قرار دارد و با وجود اختلاف جدی میان جواد نکونام و علی خطیر، همچنان صدرنشین رقابت‌های لیگ برتر به حساب می‌آید.

شرایط استقلال در لیگ امسال واقعاً جالب توجه است. اختلافات میان جواد نکونام و علی خطیر نه تنها کمتر نشده بلکه همه چیز جنبه علنی به خود گرفته است و این مسئله می‌تواند در روزهای آینده بازتاب بیشتری نیز داشته باشد ولی با وجود چنین اتفاق بزرگی، استقلال همچنان صدرنشین لیگ برتر است و اختلاف مدیرعامل و سرمربی حداقل تا امروز به داخل تیم نفوذ نکرده است. نکته جالب توجه اینجاست که با وجود این همه مشکل، استقلالی‌ها می‌توانند قبل از فرارسیدن نوروز ۱۴۰۳ تکلیف خودشان برای قهرمانی لیگ بیست و سوم را تا حد قابل ملاحظه یکسره کنند و اگر چنین اتفاقی رخ بدهد، جواد نکونام بزرگترین برنده رقابت‌های این فصل لیگ برتر قلمداد خواهد شد.

جدا از بازی با ملوان که قطعاً جدال آسانی برای آبی‌پوشان نخواهد بود، استقلال تا قبل از پایان امسال دو جدال بسیار حساس برابر سپاهان و پرسپولیس هم دارد که اگر بتواند آنها را به سود خودش تمام کند، عملاً می‌توان گفت جواد نکونام و شاگردانش پیش از پایان امسال و آغاز تعطیلات نوروز تکلیف لیگ برتر را یکسره کرده و بخش بسیار وسیعی از مسیر قهرمانی را طی کرده‌اند چون با توجه به شکست تراکتور مقابل پرسپولیس، حالا سپاهان و پرسپولیس جدی‌ترین مدعیان قهرمانی لیگ برتر در کنار استقلال هستند و اگر به آبی پوشان ببازند، شرایط برای قهرمانی این تیم به مراتب هموارتر از قبل خواهد شد. البته نباید فراموش کنیم که اگر استقلال در این دو بازی بد نتیجه بگیرد، آنگاه شرایط کاملاً عوض می‌شود و شانس قهرمانی سپاهان و پرسپولیس افزایش پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید: نکونام مرخصی این بازیکن استقلال را لغو کرد!

منبع خبر:خبرورزشی

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir