اولین کارت قرمزم را بعد از ۴۰ سال گرفتم/ فقط دوست نداشتم این اتفاق بیفتد!

اولین کارت قرمزم را بعد از ۴۰ سال گرفتم/ فقط دوست نداشتم این اتفاق بیفتد!
شناسه خبـر : ۱۳۶۵۸۵ چهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۳

افشین پیروانی به اخراجش بخاطر بیرانوند پس از پیروزی پرسپولیس مقابل تراکتور واکنش نشان داد.

افشین پیروانی پس از پیروزی پرسپولیس مقابل تراکتور در خصوص اخراج خود را اظهار کرد: تیم ما خوب بازی کرد و حقش پیروزی بود. نیمه اول هم موقعیت‌های زیادی داشتیم. ۴۰ سال است در فوتبال هستم و اولین کارت قرمزم را گرفتم. چه زمان بازیگری، چه مربیگری، سرمربیگری و چه مدیریت. امشب روز خاصی برایم بود.  

وی ادامه داد: من هم اگر حرفی زدم، ‌ محترمانه گفتم. علیرضا بیرانوند با یک دانه خوابیدن، آن هم اگر هدفش وقت تلف کردن باشد، نباید اخراج می‌شد و سخت‌گیرانه بود. اکثر دروازه‌بانان تیم‌های مقابل ما چنین رفتاری انجام می‌دهند. با این حال داوران خسته نباشید می‌گویم.

پیروانی بیان کرد: ما محترمانه با داور حرف زدیم و بحث خاصی نبود فقط من دوست نداشتم که علیرضا بیرانوند که بهترین دروازه‌بان حال حاضر فوتبال ماست، اخراج بشود و در بازی بعدی حضور نداشته باشد.  

وی گفت:‌ باشگاه پرسپولیس متاسفانه مشکل مالی دارد و دریافتی ما ۳۰ درصد است. همه زحمت می‌کشند و به بچه‌ها و کادر فنی خسته نباشید می‌گویم. از هواداران می‌خواهم حمایت کنند تا به هدفمان یعنی قهرمانی برسیم.  

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص گلزنی آل کثیر نیز اظهار داشت: عیسی بعد از مدت‌ها بازی کرد و روز خوبش بود و به او خسته نباشید می‌گویم.

بیشتر بخوانید: بیرانوند از پرسپولیس اخراجی گرفت! +عکس

منبع خبر:خبرورزشی

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir