واکنش ترابی به رفتار عجیب شجاع خلیل‌زاده و عملکرد قلعه‌نویی

واکنش ترابی به رفتار عجیب شجاع خلیل‌زاده و عملکرد قلعه‌نویی
شناسه خبـر : ۱۳۶۵۸۴ چهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۰

وینگر تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید از عملکرد دروازه‌بان دوم تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار مقابل ذوب‌آهن شگفت‌زده خواهید شد!

بازیکن پرسپولیس پس از برتری ۲ بر صفر تیمش مقابل تیم فوتبال تراکتور در ورزشگاه آزادی، اظهار کرد: انگیزه خوبی برای این بازی داشتم و چرا که بازی قبل هم نتیجه خوبی نگرفتیم اما خداراشکر شرمنده هواداران نشدیم و امیدوارم روند خوبمان ادامه یابد.

او در مورد محرومیت علیرضا بیرانوند در دیدار بعد مقابل ذوب‌آهن گفت: یک دروازه‌بان جوان خیلی خوب داریم که شما او را ندیده‌اید. قطعا می‌تواند در آن بازی به ما کند و مطمئن باشید از عملکردش شگفت‌زده می‌شوید.

بازیکن تیم‌ملی فوتبال ایران همچنین در مورد انتقادات از تیم‌ملی، بیان کرد: انتقاد برای چه؟ اگر انتقاد منطقی باشد می‌پذیریم اما اگر منطقی نباشد، پذیرفتنی نیست. امیرخان و آقای الهویی همه جا عذرخواهی کردند.

ترابی همچنین در مورد اظهارات تند شجاع خلیل‌زاده و بی‌احترامی به اهالی رسانه بیان کرد: نمی‌دانم شجاع چه گفته اما به هرحال احترام می‌گذاریم.

وی در مورد عملکرد امیر قلعه‌نویی نیز اظهار کرد: قلعه‌نویی دوست نداشت بازی را ببازیم، همه ایران دوست داشتند بازی را ببریم و امیر قلعه‌نویی هم هر تصمیمی که گرفت، فکر کرد بهترین تصمیم بوده است و اگر همان توپ‌ها به گل تبدیل می‌شد الان جشن ملی راه انداخته بودیم و انشاءالله در دوره بعدی جبران کنیم.

بیشتر بخوانید: ویدیو| عصیان شجاع خلیل‌زاده در آزادی: فردوسی‌پور و کیروش فوتبال ایران را نابود کردند/ درگیری شدید کاپیتان تراکتور با یک خبرنگار!

منبع خبر:خبرورزشی

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir