هند و ایران مهمان ویژه نمایشگاه‌های کتاب دو کشور می‌شوند

هند و ایران مهمان ویژه نمایشگاه‌های کتاب دو کشور می‌شوند
شناسه خبـر : ۱۳۶۲۶۸ دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۰

معاون فرهنگی وزارت ارشاد از مذاکره و توافق با هند برای حضور ایران به عنوان مهمان ویژه نمایشگاه سال آینده دهلی و حضور هند به عنوان مهمان ویژه نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی موج خبر،‌ در حاشیه سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب دهلی نو،‌ یاسر احمدوند معاون فرهنگی وزرات ارشاد،‌ حسین دیوسالار مشاور بین‌الملل وزرات ارشاد و علی رمضانی مدیرعامل خانه کتاب رایزنی‌هایی را که از سال گذشته و در جریان حضور ناشران هندی در نمایشگاه کتاب تهران برای مهمان ویژه شدن هند در نمایشگاه کتاب سی و چهارم آغاز شده بود، ادامه دادند.

احمدوند در این زمینه به تسنیم گفت: با مسئولان نمایشگاه کتاب دهلی نو،‌ به تفاهماتی رسیده‌ایم که سال آینده هند به عنوان مهمان ویژه سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور پیدا کند. همچنین جمهوری اسلامی ایران نیز به عنوان مهمان ویژه در سی و سومین نمایشگاه کتاب دهلی که زمستان سال آینده برگزار خواهد شد، حضور خواهد یافت.

وی ادامه داد: در مدت زمان حضور ما در دهلی‌، این تفاهم‌نامه بین دو طرف  مذاکراتی انجام شد و این تفاهم‌نامه رفت و برگشت داده شد،‌ اما هنوز به امضا نرسیده است.

انتهای پیام/

 

منبع خبر:تسنیم

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir