باور کردنی نیست؛ استقلال با منفی ۲ بازیکن دور برگشت را استارت می زند!

باور کردنی نیست؛ استقلال با منفی ۲ بازیکن دور برگشت را استارت می زند!
شناسه خبـر : ۱۳۵۵۴۴ چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۰

جواد نکونام در برنامه ی فوتبال برتر گفت پرونده نقل و انتقالات زمستانی باشگاه استقلال با جذب میلاد فخرالدینی و بازگشت زبیر نیک نفس بسته می شود.

در فاصله ۷۲ ساعت مانده به بازی استقلال – صنعت نفت در هفته نخست دور برگشت لیگ برتر نه زبیر نیک نفس در تمرین استقلال حاضر شد و نه میلاد فخرالدینی. در مورد میلاد فخرالدینی که قرار است به عنوان بازیکن جدید به تیم استقلال ملحق شود، گفته می شود با باشگاه استقلال به توافق نرسیده و مورد توجه باشگاه پرسپولیس هم قرار گرفته و باشگاه پرسپولیس با این بازیکن مذاکراتی انجام داده است.

در صورتی که زبیر نیک نفس راهی تیم جدید شود و میلاد فخرالدینی هم راهی تیم پرسپولیس شود، استقلال دور برگشت را با دو بازیکن کمتر یعنی ۱۷ بازیکن بزرگسال آغاز خواهد کرد که این یک تجربه عجیب و البته نو در اردوی آبی ها است.

استقلال تا به این جای کار سعید مهری – کوین یامگا – امیر ارسلان مطهری را از دست داده است. دو بازیکن هم به استقلال ملحق شده اند. رافائل سیلوا و جلال الدین ماشاریپوف. حال استقلال در ترکیب یک جای خالی دارد که قرار است میلاد فخرالدینی جذب شود. البته زبیر نیک نفس هم اردوی تیم را ترک کرده است. در صورت عدم بازگشت این بازیکن و هم چنین عدم جذب میلاد فخرالدینی استقلال دور برگشت لیگ برتر را با دو بازیکن کمتر آغاز خواهد کرد.

منبع خبر:خبرورزشی

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir