دلیل اصلی مخالفت ۲ بازیکن با درخواست مهم باشگاه استقلال

دلیل اصلی مخالفت ۲ بازیکن با درخواست مهم باشگاه استقلال
شناسه خبـر : ۱۳۵۲۵۷ یکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۴

امیرارسلان مطهری و زبیر نیک نفس حاضر نشده‌اند راهی تیم مس رفسنجان شوند و در ازای این حرکت از آنها فرشید باقری آبی پوش شود.

باشگاه استقلال مدتهاست در نامه ای به امیرارسلان مطهری از این بازیکن درخواست کرده در تمرین حاضر نشود و به دنبال حضور در تیم جدیدی باشد. تازه‌ترین پیشنهادی که از سوی باشگاه استقلال به این بازیکن و البته زبیر نیک نفس داده شده این است که راهی تیم مس رفسنجان شوند تا در ازای این حضور آنها فرشید باقری به تهران کوچ و پیراهن تیم آبی را برتن کند.پمطهری و نیک نفس دربرابر این پیشنهاد مخالفت کرده‌اند.

بر اساس خبرهای رسیده این دو به باشگاه استقلال تاکید کرده‌اند، اگر در لیست این تیم برای دور برگشت جایی نداشته باشند، تیم جدید را خودشان انتخاب خواهند کرد و شاید از نگاه آنها تیم مس رفسنجان تیم ایده‌آلشان برای ادامه بازی نباشد. نکته مهم دیگر اینکه این دو بازیکن برای جدایی از استقلال مطالبات معوقه خود را می‌خواهند و اگر این اقدامات صورت نگیرد آنها راضی به جدایی از تیم نمی‌شوند.

جدایی بازیکن از تیم در تعطیلات زمستانی در حالی که باشگاه با بازیکن قرارداد دارد، باید با تفاهم صورت گیرد و اگر بازیکن حاضر به حضور در تیمی که باشگاه معرفی می‌کند، نشود باشگاه باید به تعهد مالی خود نسبت به بازیکن پایبند بماند. دست کم تا پایان مدت قرارداد و اگر فسخ دوجانبه نباشد برای باشگاه دردسرهایی ایجاد خواهد کرد.

این موضوع جدا از به بارآوردن مسائل حقوقی برای باشگاه خرید جدید استقلال یعنی فرشید باقری را با مشکل مواجه می‌کند و به نظر می‌رسد استقلال هنر مذاکره با بازیکن برای جدایی و جذب بازیکن جدید را تا به اینجای کار نداشته است. به این خاطر که استقلال باید در پایان هفته جاری در لیگ برتر به میدان بیاید اما نه این دو بازیکن استقلال را ترک کرده‌اند و نه فرشید باقری به جمع آبی‌ها اضافه شده است.

منبع خبر:خبرورزشی

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir