حضور پررنگ جامعه ورزش در راهپیمایی ۲۲ بهمن

حضور پررنگ جامعه ورزش در راهپیمایی ۲۲ بهمن
شناسه خبـر : ۱۳۵۱۸۵ یکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۰

جامعه ورزش کشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کردند.

به گزارش موج خبر، مراسم راهپیمایی باشکوه 22 بهمن ماه و جشن بزرگ چهل و پنج سالگی نظام جمهوری اسلامی ایران، امروز همزمان در تهران و سایر شهرها و استان‌های کشور برگزار شد.

جامعه ورزش کشور در این راهپیمایی حضور پررنگی داشتند. کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان به همراه معاونان وزارت ورزش و همچنین رؤسای فدراسیون‌ها و سایر مسئولان و ورزشکاران در این مراسم شرکت کردند.

هاشمی در این مراسم گفت: خوشبختانه هر سال شاهد حضور پرشورتر و پررنگ‌تر جامعه ایران و ورزش و جوانان در راهپیمایی این روز باشکوه هستیم. علاوه بر رهبر انقلاب اسلامی، خون شهدا نیز پشت این نظام است و مردم با حضورشان در راهپیمایی 22 بهمن نشان می‌دهند که پشت آرمان‌های نظام و خون شهدا هستند که امیدوارم هرساله این حضور پرشورتر باشد.

همچنین علی جوادی، مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران با بیان اینکه روح راهپیمایی 22 بهمن نشاط، شادابی، جشن و سرور است، عنوان کرد: حضور مردم و جامعه ورزش و جوانان در راهپیمایی 22 بهمن به شکرانه  پیروزی انقلاب اسلامی است.

وی در ادامه از تدارک دیدن 1443 برنامه برای ورزشکاران در دهه مبارک فجر خبر داد و گفت: اداره کل ورزش و جوانان در این ایام 18 پروژه ورزشی( هرهفته 1 پروژه) افتتاح و در اختیار مردم ورزش دوست قرار خواهد داد.

سید محمدشروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای ورزش نیز گفت: امروز ورزشکاران و خانواده بزرگ ورزش کشور با حضور در جشن چهل و پنج سالگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با رهبر معظم انقلاب پیمان می‌بندند و اعلام می‌کنند که تا پای جان برای اهداف نظام در تلاش هستند.

انتهای پیام/

منبع خبر:تسنیم

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir