همه روستاهای بروجرد از نعمت گاز برخوردار شدند

همه روستاهای بروجرد از نعمت گاز برخوردار شدند
شناسه خبـر : ۱۳۵۱۳۷ یکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۱:۴۰

معاون استاندار لرستان و فرماندار ویژه شهرستان بروجرد گفت: به برکت انقلاب و در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب همه روستاهای شهرستان بروجرد از نعمت گاز شهری برخوردار شدند.

به گزارش موج خبر از بروجرد مسلم مرادی ظهر امروز در آیین بهره‌برداری از پروژه‌های شرک مخابرات که در روستای حاجی آباد برگزار شد افزود: به برکت انقلاب و در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب همه روستاهای شهرستان بروجرد از نعمت گاز شهری برخوردار شدند. 

وی اظهار داشت: امروز هیچ روستایی در شهرستان بروجرد فاقد گاز نیست و امیدواریم تا یکسال آینده هیچ روستایی بدون ارتباطات و اینترنت نداشته باشیم.

فرماندار بروجرد گفت: دولت در طول ۲ سال گذشته ۳ هزار و ۲۰۰ تن قیر به شهرداری و بنیاد مسکن برای خدمات دهی به مردم شهر و روستا داده است، خدمات انجام شده توسط دولت و خدمتگزاران مردم در دولت انجام شده است.

مرادی افزود:  از شروع انقلاب دشمنان بارها اعلام کردند که انقلاب اسلامی ایران دوامی ندارد، امروز کسانی که ادعا داشتند که انقلاب دوامی ندارد در زیر خروارها خاک خفته‌اند و امروز ایران اسلامی در آستانه برگزاری  جشن ۴۵ سالگی است.

به گزارش خبرنگار موج خبر در نهمین روز از دهه فجر ۳۲ پروژه گاز رسانی به روستاها و صنایع شهرستان بروجرد و همچنین ۳۶ پروژه مخابراتی با حضور مسئولان به بهره برداری رسید. 

پایان پیام/

منبع خبر:فارس

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir