پیشرفت علمی ایران پس از انقلاب اسلامی کم‌نظیر است / دستاوردها و پیشرفت‌های ایران ثبات و امنیت را منطقه بیشتر می‌کند

شیخ عبدالله صالح گفت، جمهوری اسلامی ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی دستاوردهای متعددی در حوزه‌های مختلف به دست آورده و این برای ما و امیدوار کننده است.

سرویس جهان مشرق - شیخ عبدالله صالح معاون دبیرکل جمعیت عمل اسلامی بحرین، در مصاحبه با مشرق گفت، چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به امام خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب، رئیس جمهور و ملت ایران بزرگ تبریک می گویم. ‌

شیخ عبدالله صالح افزود، وقتی درباره پیروزی انقلاب اسلامی سخن می گوییم، با افتخار درباره دستاوردهای کم نظیر ایران در عصر جدید سخن می گوییم. نظام جمهوری اسلامی در زمانی به وجود آمد که جهان از دین، ارزش ها و اسلام به دور بود. این جمهوری جوان با دستاوردهای بزرگ برای ملت های عربی و اسلامی امیدوار بخش است.

معاون دبیرکل جمعیت عمل اسلامی بحرین با بیان اینکه ملت بحرین مانند دیگر ملت هایی که تحت تاثیر انقلاب اسلامی قرار گرفت، گفت، ملت بحرین پایداری قهرمانانه ایران علیه توطئه های متعدد را به یاد دارد. دشمنان ایران نتوانستند به جمهوری اسلامی ایران آسیب وارد کنند.

شیخ عبدالله صالح درباره با اشاره به پیشرفت‌های ایران در حوزه‌های مختلف گفت، ملت بحرین با افتخار به دستاوردهای علمی، فناوری و آموزشی ملت مسلمان و برادر ایران در زمینه های مختلف افتخار می کند.

معاون دبیرکل جمعیت عمل اسلامی بحرین در پایان گفت، پیشرفت های علمی جمهوری اسلامی ایران ثبات و امنیت را در منطقه ببیشتر می کند.

منبع خبر:مشرق

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir