ایران اسلامی ندای استقلال را به گوش همه جهانیان رسانده است

ایران اسلامی ندای استقلال را به گوش همه جهانیان رسانده است
شناسه خبـر : ۱۳۵۰۵۷ شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۹

معاون سیاسی استانداری لرستان گفت: اکنون و پس از ۴۵ سال شاهدیم که ایران اسلامی با تکیه بر داشته‌های خود روی پایش ایستاده و ندای استقلال را به گوش همه جهانیان رسانده است.

به گزارش موج خبر از خرم‌آباد، احسان یاوری صبح امروز در آئین افتتاحیه پروژه‌های عمرانی، خدماتی شهرداری خرم‌آباد، با گرامی‌داشت دهه مبارک فجر، اظهار کرد: مطالبه مردم در آستانه پیروزی انقلاب، استقلال آزادی جمهوری اسلامی بود.

وی افزود: اکنون و پس از ۴۵ سال شاهدیم که ایران اسلامی با تکیه بر داشته‌های خود روی پایش ایستاده و ندای استقلال را به گوش همه جهانیان رسانده است.

معاون سیاسی استانداری لرستان با بیان اینکه امروز ایران هیچ‌گونه وابستگی سیاسی نظامی به بیگانگان ندارد، یادآور شد: مردم آزادی فکر و اندیشه داشته و محدودیتی در اعلام نظرات خود ندارند.

یاوری با تاکید بر این نکته که امروز تمام ارکان حکومت با رای مستقیم و غیرمستقیم مردم مشخص می‌شوند، افزود: در انتخابات پیش‌رو شاهدیم که از تمام گروه‌های سیاسی و از اقوام و طوایف نماینده در میان نامزدها داریم.

وی بیان داشت: مردم شایسته دریافت بهترین خدمت هستند باید با تمام توان به مردم خدمت خالصانه را داشت تا رضایت آن‌ها را به دست آورد.

معاون سیاسی استانداری لرستان بر استمرار خدمات شهری تاکید و تصریح کرد: امید می‌رود با تلاش و برنامه‌ریزی‌ شاهد ارائه خدمات بیش از پیش مجموعه مدیریت شهری به مردم شریف خرم‌آباد باشیم.

پایان پیام/

منبع خبر:فارس

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir