اجرای برنامه های فرهنگی هنری در مسیرهای راهپیمایی در خرم‌آباد

اجرای برنامه های فرهنگی هنری در مسیرهای راهپیمایی در خرم‌آباد
شناسه خبـر : ۱۳۵۰۳۷ شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۱

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن در استان خبر داد.

به گزارش موج خبر لرستان،اعظم روانشاد در جلسه شورای معاونین در مورد برنامه‌های فرهنگی هنری این اداره کل در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: به منظو ایجاد فضایی شاد و مفرح و ارائه خدمات به شرکت کنندگان در راهپیمایی با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، ستاد هماهنگی مساجد استان و انجمن‌های فرهنگی هنری استان ایستگاه‌های فرهنگی هنری در مسیرهای راهپیمایی در استان ایجاد می‌شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه برنامه‌های خوبی برای برگزاری جشن پیروزی انقلاب در نظر گرفته شده است، افزود: این برنامه‌ها از انجام کارهای تبلیغی و فرهنگی تا برگزاری برنامه‌های شاد در جشن بزرگ پیروزی انقلاب اسلامی را شامل می‌شود.

وی افزود: توزیع اقلام فرهنگی، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری، نمایشگاه عکس، اجرای استندآپ کمدی، اجرای سرود، نقاشی، دیوارنویسی با موضوع مشارکت در انتخابات، برپایی آتلیه عکس جشن انقلاب از جمله برنامه‌هایی است که در این غرفه‌ها انجام خواهد شد.

روانشاد با بیان اینکه ایستگاه فرهنگی و هنری «انقلاب» در میدان ۲۲ بهمن خرم‌آباد برقرار خواهد شد: گفت: اصحاب رسانه استان نیز در غرفه‌ پیش‌بینی شده حضور خواهند داشت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: راهپیمائی ۲۲ بهمن امسال فرصت مغتنمی برای مردم غیرتمند ایران اسلامی است که نشان دهند که انقلاب پویا و زنده است و به این واسطه توطئه‌های دشمنان را خنثی و آنان را نا امید کنند.

وی افزود: امسال نیز همچون سال‌های گذشته اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان همراه و همدل با سایر امت حزب‌الله و مردم فهیم در سراسر استان در روز گرامیداشت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی حضور گسترده‌ای در مراسم ۲۲ بهمن خواهد داشت.

۴۶

منبع خبر:خبرآنلاین

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir