حرکت عجیب هواداران فوق‌ستاره آرژانتینی/ بالا رفتن از کوه به امید دیدن مسی! +عکس

حرکت عجیب هواداران فوق‌ستاره آرژانتینی/ بالا رفتن از کوه به امید دیدن مسی! +عکس
شناسه خبـر : ۱۳۴۳۵۸ دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵

برخی از هواداران در هنگ‌کنگ برای تماشای لیونل مسی از کوه بالا رفتند، اما مسی نیمکت‌نشین بود و ناامیدی را می‌شد در چشمان هواداران دید.

لیونل مسی به همراه تیمش در آسیا به سر می‌برد و اینترمیامی به تور پیش‌فصل خود ادامه می‌دهد. اما مسی دچار مصدومیت شده و نتوانست در بازی با هنگ‌کنگ به میدان برود. او در بازی مقابل النصرِ بدون کریستیانو رونالدو نیز تنها ۷ دقیقه در زمین حضور یافت. هواداران در هنگ‌کنگ امیدوار بودند که برنده هشت توپ طلا را در زمین ببینند، اما او در بازی‌ای که اینترمیامی با نتیجه ۴-۱ پیروز شد، در کنار لوئیس سوارس نیمکت‌نشین بود.

هواداران داخل استادیوم بلیت‌های گرانی خریده بودند تا بتوانند مسی را از نزدیک ببینند و عصبانیت‌شان را از حضور نیافتن این فوق‌ستاره در زمین نشان دادند و تیم اینترمیامی و مسئولان برگزاری مسابقه را هو کردند. اما هواداران زیادی که خارج از استادیوم بودند حتی ناامیدتر شدند چراکه تعدادی از آنها از کوه اطراف استادیوم بالا رفتند به امید اینکه بتوانند نگاهی به اسطوره آرژانتینی بیاندازند.

اینترمیامی در آسیا خواهد ماند و روز چهارشنبه به مصاف تیم ژاپنی ویسل کوبه خواهد رفت و سپس به ایالات متحده بازمی‌گردد تا با نیوولز اولد بویز بازی کند و برای شروع فصل ۲۰۲۴ در ۲۱ فوریه آماده شود.

بیشتر بخوانید:

  • ادعای سنگین ستاره‌ای که در ۳۲ سالگی خداحافظی کرد؛ من از کریستیانو رونالدو بهتر بودم!/ لیونل مسی بهترین بازیکن تاریخ است
  • تمسخر مسی در عربستان؛ رونالدو مصدوم شد و می‌دانست...

منبع خبر:خبرورزشی

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir