دستگاه قضا در پیشگیری و برخورد با جرائم انتخاباتی به صورت ویژه ورود می‌کند

دستگاه قضا در پیشگیری و برخورد با جرائم انتخاباتی به صورت ویژه ورود می‌کند
شناسه خبـر : ۱۳۴۲۵۱ یکشنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۷

رئیس دادگستری دورود با بیان اینکه دستگاه به صورت مستقیم در امر انتخابات دخالتی ندارد، گفت: دستگاه قضا در پیشگیری و برخورد با جرائم انتخاباتی به صورت ویژه دخیل است.

به گزارش موج خبر از دورود، فردین عسکرزاده عصر امروز در جلسه شورای اداری دورود که با حضور استاندار لرستان برگزار شد، با اشاره به اینکه اهمیت حضور و مشارکت مردم در انتخابات بر کسی پوشیده نیست، اظهار کرد: دشمنان جمهوری اسلامی به دنبال اخلال در امر انتخابات و کاهش مشارکت حداکثری مردم هستند، بنابراین باید تلاش کنیم انتخابات این دوره در امنیت و با حضور حداکثری برگزار شود.

وی افزود: ستاد پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی در دورود تشکیل شده و تمامی مسائل و مشکلات به صورت جدی در ستاد رصد می‌شود.

رئیس دادگستری دورود با بیان اینکه دستگاه به صورت مستقیم در امر انتخابات دخالتی ندارد، عنوان کرد: دستگاه قضا در پیشگیری و برخورد با جرائم انتخاباتی به صورت ویژه دخیل است.

عسگر زاده با اشاره به اینکه جلساتی با حضور کاندیداها در خصوص زمان تبلیغات برگزار شد، گفت: آنچه در جلب اعتماد مردم موثر است حفظ بی طرفی کسانی است که در فرآیند برگزاری انتخابات مشارکت دارند.

وی تاکید کرد: اعتماد مردم به سیستم برگزاری انتخابات موجب مشارکت مردم و افزایش امنیت انتخابات می‌شود.

پایان پیام/

منبع خبر:فارس

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir