طارمی دیشب ۴۰ دقیقه با من صحبت کرد!/ شخصاً از این موضوع اطلاع نداشتم

طارمی دیشب ۴۰ دقیقه با من صحبت کرد!/ شخصاً از این موضوع اطلاع نداشتم
شناسه خبـر : ۱۳۴۰۸۶ شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۵

زننده نخستین گل تیم ملی ایران برابر ژاپن معتقد است پیروزی برابر این تیم حاصل همدلی همه اعضای تیم ملی بود.

تیم ملی فوتبال ایران در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا موفق شد با نتیجه ۲ بر یک ژاپن را شکست دهد و راهی مرحله نیمه نهایی شود.

محمد محبی زننده نخستین گل تیم ملی ایران در کنفرانس خبری پس از این بازی شرکت کرد و در خصوص نخستین پیروزی تیم ملی ایران برابر ژاپن در جام ملت‌های آسیا گفت: ما در تمام مسابقات برابر تیم‌هایی که روبروی ما قرار می‌گیرند احترام قایلیم. من شخصاً از این مسأله‌ای که گفتید اطلاع نداشتم و تمرکز ما روی پلن‌های تاکتیکی بود و تمام تلاش خود را انجام دادیم تا بهترین نسخه خودمان باشیم. در این دیدار یکی از بهترین بازیکنان تاریخ تیم ملی ایران یعنی مهدی طارمی را در اختیار نداشتیم.

وی در ادامه گفت: مهدی طارمی دیشب ۴۰ دقیقه با من صحبت و کمک کرد که بتوانم امروز با آرامش بازی کنم و فشار بازی روی من تأثیر نگذارد؛ از او تشکر می‌کنم. جای صادق محرمی، مجید حسینی و مرتضی پورعلی گنجی در این مسابقه خالی بود. این پیروزی حاصل همدلی بازیکنان تیم است و همه با تمام وجود تلاش کردند که بتوانیم ژاپن را ببریم.

وی در پایان از امیر قلعه‌نویی و کادرفنی تیم ملی به دلیل اعتماد به جوان‌ها تشکر کرد ضمن اینکه کادر پزشکی تیم ملی در این مسابقات به طور کامل کنار ما بودند و دست آنها را می‌فشارم.

بیشتر بخوانید: عکس| واکنش عجیب و باورنکردنی AFC به پیروزی ایران مقابل ژاپن

منبع خبر:خبرورزشی

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir