برگزاری انتخابات باشکوه موجب ناامیدی دشمنان می‌شود

برگزاری انتخابات باشکوه موجب ناامیدی دشمنان می‌شود
شناسه خبـر : ۱۳۲۸۷۲ جمعه ۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۹

امام جمعه موقت خرم‌آباد گفت: حضور در انتخابات تضمین کننده امنیت و انسجام ما است، پس انتخابات هر چه باشکوه‌تر برگزار شود، دشمن ناامیدتر می‌شود.

به گزارش موج خبر از خرم‌آباد، بهروز شمسی‌فر ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این شهرستان در مصلی الغدیر، ضمن سفارش همگان به تقوای الهی، اظهار کرد: این روزها شاهد معتکف شدن خیلی از مردم ایران به ویژه نوجوانان و جوانان در نساجد هستیم، آئینی که موجب صفای دل و پاکی روح و زمینه‌ای برای ورود پاکیزه به ماه مبارک رمضان است.

وی خاطرنشان کرد: رحلت حضرت زینب(س) را پیش‌رو داریم، بانویی عاقل، آگاه و خردمند که همه ما مدیون فداکاری ایشان هستیم.

امام جمعه موقت خرم‌آباد با اشاره به مناسبت بازگشت امام خمینی(ره) به وطن پس از ۱۵ سال تحمل سختی تبعید، تصریح کرد: طی این سال‌ها خون‌های بسیاری ریخته شد تا اسلام ناب به دنیا معرفی شود و نام انقلاب اسلامی امروز پرآوازه شود.

شمسی‌فر با بیان اینکه راه لنقلاب اسلامی همواره بر مسیر حق بوده است، گفت: دشمنان همیشه با انقلاب سر جنگ داشته‌ و دارند، چرا که به حق بودن جمهوری اسلامی پی برده‌اند.

وی با تاکید بر لزوم دشمن‌شناسی، خاطرنشان کرد: آمریکا و اسرائیل را خیلی‌ها شاید قبل پیروزی انقلاب نمی‌شناختند، اما همان زمان‌ها امام راحل می‌فرمود که هر چه فریاد دارید بر سر آمریکا بزنید.

امام جمعه موقت خرم‌آباد ادامه داد: حمله به کشورهای اسلامی از آمریکا سرچشمه گرفته است، کمااینکه پس از جنگ سخت و نظامی، جنگ فرهنگی را با زیرسوال بردن ارزش‌ها و تبلیغ ضدارزش‌ها و همچنین جنگ بینشی و سیاسی را به ملت ایران تحمیل کرده است.

شمسی‌فر با بیان اینکه شاید در هیچ دوره‌ای به اندازه امسال انتخابات سرنوشت‌ساز نیست، افزود: انتخابات نشانه رشد و بصیرت سیاسی است، مگر می‌شود برای خانه انسان(وطن) تصمیم بگیرند، بعد انسان نسبت به آن بی‌تفاوت باشد، به همین منظور باید با انتخاب اصلح در این انتخابات مشارکت حداکثری داشت.

وی، مهمترین مسئله سیاسی هر کشور را انتخابات عنوان و اظهار کرد: از این‌رو باید در تعیین سرنوشت خود مشارکت کرد، ضمن اینکه تکلیف شرعی و عقلی هر فردی نیز محسوب می‌شود.

امام جمعه موقت خرم‌آباد بیان داشت: حضور در انتخابات تضمین کننده امنیت و انسجام ما است، پس انتخابات هر چه باشکوه‌تر برگزار شود، دشمن ناامیدتر می‌شود.

 پایان پیام/

منبع خبر:فارس

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir