توقیف ساعتی ۷۰۰۰ موتورسوار متخلف

توقیف ساعتی ۷۰۰۰ موتورسوار متخلف
شناسه خبـر : ۱۳۲۶۰۱ چهارشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۸

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: همچنین حدود ۷ هزار موتورسیکلت نیز در طرح توقیف ساعتی حضور داشته اند و مورد آموزش و توجیه قرار گرفته اند تا دیگر دست به تخلف نزنند.

به گزارش موج خبر، سرهنگ احسان مومنی؛ معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ صبح امروز در برنامه زنده شهر امن در خصوص آمار برخورد با تخلفات موتورسواران در طرح ۱۰ اظهار کرد: طرح ۱۰ که مربوط به ساماندهی و انضباط‌بخشی به تردد موتورسیکلت‌سواران در سطح معابر شهر تهران است را از ۱۸ دی ماه امسال کلید زدیم.

وی افزود : در این ۱۵ روز که از اجرای طرح ۱۰ می گذرد ۹۳ هزار موتورسیکلتی که مرتکب تخلف شده بودند توسط همکاران بنده مورد اعمال قانون قرار گرفتند.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: حدود ۵ هزار موتورسیکلت نیز در اجرای این طرح که تخلفات حادثه‌ساز انجام داده بودند به پارکینگ منتقل شده اند.

سرهنگ مومنی افزود: عبور از محل ممنوع، تردد خلاف جهت، عبور از خطوط ویژه و مخدوشی پلاک از جمله تخلفاتی بوده که این موتورسواران را به پارکینگ هدایت کرده است.

وی گفت: همچنین حدود ۷ هزار موتورسیکلت نیز در طرح توقیف ساعتی حضور داشته اند و مورد آموزش و توجیه قرار گرفته‌اند تا دیگر دست به تخلف نزنند.

منبع خبر:مشرق

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir