فریم به فریم با مصدومیت محمد صلاح/ فریاد کلوپ از انگلیس تا آفریقا بلند شد!

فریم به فریم با مصدومیت محمد صلاح/ فریاد کلوپ از انگلیس تا آفریقا بلند شد!
شناسه خبـر : ۱۳۱۸۳۵ جمعه ۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸

محمد صلاح در بازی مصر و غنا در جام ملت‌های آفریقا مصدوم شد و از زمین بیرون رفت.

محمد صلاح، ستاره لیورپول، در بازی مرحله گروهی مصر مقابل غنا دچار مصدومیت شد و با بغض به بیرون از زمین رفت. آسیب‌دیدگی او مشکوک به همسترینگ است چرا که پیش از افتادن روی زمین پشت پایش را نگه داشته بود. او در زمین تحت مداوا قرار گرفت و بعد در حالی که سرش را تکان می‌داد و جلوی ریختن اشک‌هایش را می‌گرفت از زمین خارج شد. هنوز شدت مصدومیت صلاح مشخص نیست.

روی وتوریا، سرمربی مصر پس از این بازی که با نتیجه ۲-۲ به پایان رسید و محمد کودوس از وستهم هر دو گل غنا را به ثمر رساند، گفت: «امیدوارم مشکل بزرگی نباشد... اما اکنون چیزی نمی‌دانم. به نظرم زیاد جدی نیست. اما باید صبر کرد و دید که آیا صلاح بهبود می‌یابد یا خیر.»

اما یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، با نگرانی منتظر اخبار مربوط به وضعیت ستاره تیمش است. بسته به درجه مصدومیت، این بازیکن ۳۱ ساله ممکن است تا ۶ هفته از میادین دور باشد. آسیب همسترینگ با درجه پایین باعث می‌شود که بازیکنان یک یا دو هفته از بازی را از دست بدهند اما آسیب‌های بزرگتر می‌تواند بین دو تا شش هفته طول بکشد.

مصر در بازی اولش در جام ملت‌های آفریقا مقابل موزامبیک تنها به لطف پنالتی دقیقه ۷+۹۰ صلاح به تساوی رسید، در حالی که او در تساوی ۲-۲ نیز یک پاس گل ثبت کرد. او قبل از پیوستن به کشورش برای جام ملت‌های آفریقا در فرم عالی قرار داشت و برای لیورپول درخشید و در ۲۷ بازی ۱۸ گل به ثمر رساند و ۹ پاس گل داد. لیورپول با دو امتیاز اختلاف نسبت به منچسترسیتی و استون‌ویلا در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد.

بیشتر بخوانید: بمب جدید فوتبال عربستان را الهلال می‌ترکاند/ صلاح پادشاه خاورمیانه می‌شود؟

منبع خبر:خبرورزشی

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir