حملات تروریستی مانع ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نمی‌شود

حملات تروریستی مانع ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نمی‌شود
شناسه خبـر : ۱۳۰۶۰۸ چهارشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۴

مدیر آموزش و پرورش بروجرد گفت: دشمنان با عملیات‌های تروریستی دانش آموزان کرمانی را به شهادت رساندند و این حملات وحشیانه نشان از ترس و هراس آنان از ترویج فرهنگ و ایثار و شهادت در ایران اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری‌فارس از بروجرد، نریمان سبحانی‌نیا صبح امروز در مراسم یادبود سالروز شهادت ۶۸ کودک دانش‌آموز که در مدرسه شهید فیاض بخش محل شهادت دانش‌آموزان برگزار شد، افزود: شهادت ۶۸ کودک دانش‌آموز در بروجرد نشانه ضعف دشمنان بود.

وی اظهار داشت: بالاترین مقام انسانیت شهادت است، بهترین جایگاه را شهدا در دنیا و اخرت داشته و ما نیازمند شفاعت شهدا هستیم.

مدیر آموزش و پرورش بروجرد گفت: ادای احترام به مقام شهیدان و خانواده‌های آنان برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ضرورت دارد.

سبحانی‌نیا افزود: شهیدان زنده هستند و در نزد خداوند روزی می‌گیرند، ۶۸ دانش آموز که با حمله موشکی دشمنان به شهادت رسیدند آینده سازان مملکت بودند و دانش‌آموزان امروز وظیفه دارند تا با ادامه دادن راه شهدا و جهاد علمی آینده کشور را تضمین کنند.

وی اظهار داشت: عمل به وصیت‌نامه شهدا یک چراغ راه برای پیمودن مسیر است، شهدا همواره به پشتیبانی از ولایت و رهبری و رعایت حجاب و عفاف تاکید داشتند.

وی بیان کرد: امروز نیز دشمنان با عملیات های تروریستی دانش‌آموزان کرمانی را به شهادت رساندند و این حملات وحشیانه نشان از ترس و هراس آنان از ترویج فرهنگ و ایثار و شهادت در ایران اسلامی است.

به گزارش خبرنگار موج خبر از بروجرد ۶۸ کودک دانش‌آموز بروجردی در ۲۰ دی‌ماه ۱۳۶۵ در مدرسه شهید فیاض بخش در اثر حمله هوایی و موشکی رژیم بعث‌ عراق به شهادت رسیدند.

پایان پیام/

منبع خبر:فارس

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir