سربازان حاج قاسم انتقام سخت را از تروریست‌ها خواهند گرفت

سربازان حاج قاسم انتقام سخت را از تروریست‌ها خواهند گرفت
شناسه خبـر : ۱۳۰۳۸۳ سه شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۲

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر گفت: آمریکا و اسرائیل بدانند سربازان حاج قاسم انتقام سخت حمله تروریستی کرمان را خواهند گرفت.

به گزارش موج خبر از پلدختر، حسن‌آقا خوشبختی روز دوشنبه در همایش جهاد تبیین با موضوع بررسی شاخص‌های تربیتی در مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش پلدختر اظهار کرد: سبک زندگی سردار دل‌ها در  بعد فردی شامل ایمان راسخ، توکل به خدا، توسل به ائمه اطهار(ع)، اخلاص، ساده زیستی و تواضع  و در بعد اجتماعی، عملگرا، سخت کوشی، مردمی بودن و دوری از زرق و برق دنیوی و اعتقاد به پیشبرد کارها به صورت جهادی می‌شود.

وی بر ضرورت ترویج مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی در جامعه تاکید کرد و افزود: مفام معظم رهبری فرمود مکتب حاج قاسم "مکتب و مدرسه" است که امروز راه و منش سردار دلها الگوی تمام آزادیخواهان جهان است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر گفت: مکتب حاج قاسم است که کشور را از گزند تهدیدها، آسیب‌ها و توطئه‌های دشمنان مصون نگه می‌دارد.

وی عاقبت به خیری را تداوم راه ،روش و مسیر شهدا دانست و افزود: توصیه و وصیت شهدا پیروی از ولایت فقیه است که رسالت جامعه امروز و مایه سعادت بشر می‌باشد.

خوشبختی یادآور شد: اداره آموزش و پرورش نقش اصلی را در تربیت دانش آموزان تراز انقلاب دارد و برای تربیت مدیران تمدن‌ساز، تربیت دانش آموزان در تراز گام دوم انقلاب اسلامی به عنوان مدیران آینده اهمیت ویژه‌ای دارد.

پایان پیام/

منبع خبر:فارس

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir