سهرابیان: چاره‌ای جز پذیرفتن تصمیم ملایی نداریم/ موضوع دوپینگ را شدیداً تکذیب می‌کنم

سهرابیان: چاره‌ای جز پذیرفتن تصمیم ملایی نداریم/ موضوع دوپینگ را شدیداً تکذیب می‌کنم
شناسه خبـر : ۱۳۰۲۵۵ دوشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۵

رئیس فدراسیون قایقرانی نسبت به مطرح شدن موضوع دوپینگ نازنین ملایی واکنش نشان داد.

علیرضا سهرابیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی موج خبر، درباره غیبت نازنین ملایی در دومین تست انتخابی تیم ملی روئینگ اظهار داشت: در آیین‌نامه تمام موارد پیش‌بینی شده است. نازنین ملایی حق دارد مسیر زندگی خود را تعیین کند. وی از ورزشکاران پرافتخار و باتجربه ماست، ولی به قول خودش یک جایی باید سراغ زندگی‌اش می‌رفت و ما هر چه صحبت کردیم نتوانستیم او را متقاعد کنیم. برای وی احترام قائل بودیم و در هر دو تست انتخابی نام وی را رد کردیم.

وی در ادامه افزود: با توجه به آیین‌نامه که دو ماه پیش در اختیار هیئت‌های استانی، ورزشکاران و رسانه‌ها قرار گرفت، عدم حضور ملایی قابل توجیه نبود و وقتی رسماً و کتباً اعلام کرد خداحافظی کرده است و در انتخابی هم شرکت نکرد، ما هم چاره‌ای جز پذیرفتن تصمیم او نداریم و ملایی هم تصمیم خود را گرفته است.

رئیس فدراسیون قایقرانی در پاسخ به این سؤال که آیا مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک این موضوع را پیگیری کردند، گفت: آقایان پولادگر، کلهر و احدی و خانم کاظمی‌پور از وزارت ورزش و خانم فرهادی‌زاد و‌ آقای مناف هاشمی از کمیته ملی المپیک پیگیر کار او بودند و همگی متفق‌القول می‌خواستیم که برگردد. وی سن بالایی دارد و تجربه‌اش در روئینگ می‌توانست کمک‌ کند. ملایی عنوان کرد استاندار گیلان مسکن مهر او را نداده و نیاز است به‌عنوان المپین به وی نگاه کنند. من و مدیرکل ورزش و جوانان گیلان هم پیگیری کردیم. استاندار نیز ظاهراً در تلاش است تا موضوع مسکن ملایی را حل کند، ولی او با وجود پیگیری‌ها قبول نکرد برگردد. برای ملایی آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم در جاهای دیگر از تجربیاتش استفاده کنیم.

 

سهرابیان تأکید کرد: ملایی فرزند فدراسیون قایقرانی است و فدراسیون و همه مربیان او برایش زحمت کشیده‌اند. من هم تمام تلاشم را کردم و همیشه به‌عنوان یک قهرمان از او یاد می‌کنم.

وی راجع به عملکرد قایقرانان در تست انتخابی به ویژه فاطمه مجلل خاطر نشان کرد: شرایط قایقرانان بسیار خوب است. مجلل رقیب نازنین ملایی بود و کنار او کار و از تجربیاتش استفاده کرده است. کسب نقره بازی‌های آسیایی و‌ دو طلای زیر 23 سال توسط مجلل شاهکار است و آینده خوبی را برای او پیش‌بینی می‌کنم.

رئیس فدراسیون قایقرانی درباره اینکه برخی دلیل خداحافظی ناگهانی ملایی را دوپینگ عنوان کردند، گفت: این حرف درست نیست که چون این مشکل را داشته خداحافظی کرده است و شدیداً تکذیب می‌کنم. این موضوع متأسفانه در فضای مجازی و بین ورزشکاران پیچید و به گوش من رسید. من با آقای شارکی (قائم مقام دبیرکل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ) صحبت کردم و اصلاً هیچ نامه و ایمیلی در این مورد نیامده است. من تمام این موارد را تکذیب می‌کنم و‌ متأسفم برای افرادی که در مواقع خاص موضوعاتی را مطرح می‌کنند که با آبروی افراد بازی شود.

انتهای پیام/

 

منبع خبر:تسنیم

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir