شهید «قاسم سلیمانی» الگویی برای همه انسان‌های آزاده جهان است

شهید «قاسم سلیمانی» الگویی برای همه انسان‌های آزاده جهان است
شناسه خبـر : ۱۲۹۴۶۴ سه شنبه ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۱

مدیر آموزش و پرورش بروجرد گفت: شهید حاج قاسم یک الگو و مسیر راه انسان‌های آزاده جهان است، امروز جوانان حزب‌اله لبنان و رزمندگان غزه و فلسطین با نام و یاد حاج قاسم قیام کرده.اند.

به گزارش موج خبر از بروجرد، نریمان سبحانی‌نیا ظهر امروز در همایش پسران حاج قاسم که در حسینیه ثاراله ناحیه مقاومت بسیج برگزار شد، افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی الگویی تمام عیار برای جوانان و نوجوانان است.

وی اظهار داشت: شهید حاج قاسم یک الگو و مسیر راه انسان‌های آزاده جهان است، امروز جوانان حزب‌اله لبنان و رزمندگان غزه و فلسطین با نام و یاد حاج قاسم قیام کرده.اند.

مدیر آموزش و پرورش بروجرد گفت: مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی به جهان صادر شده است، شهید حاج قاسم سلیمانی با فدا کردن جان خود در راه وطن، کودکان بسیاری را با رشادت‌های خود از دست دشمنان نجات داد.

فرمانده اقشار بسیج ناحیه مقاومت بروجرد نیز گقت: شهید حاج قاسم سرباز ولایت بود.

سرهنگ صادق قاسمی افزود: سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی امنیت را برای ما به ارمغان آورد، مجاهدت امثال حاج قاسم داعش را نابود کرد.

به گزارش خبرنگار موج خبر از بروجرد همایش پسران حاج قاسم با حضور دانش‌آموزان مدارس بروجرد و با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی در آستانه سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

پایان پیام/

منبع خبر:فارس

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir