مصدومیت ۲ محیط‌بان لرستانی در درگیری با شکارچیان

مصدومیت ۲ محیط‌بان لرستانی در درگیری با شکارچیان
شناسه خبـر : ۱۲۶۴۸۰ سه شنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۰

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان با اشاره به مصدومیت ۲ محیط بان پناهگاه حیات وحش سفید کوه ازنا، گفت: با دستور مقام قضائی این دو متخلف تا سیر مراحل قانونی روانه بازداشتگاه شدند و قطعا برابر قانون با آنها برخورد خواهد شد.

علی سالاروند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار موج خبر با اشاره به مصدومیت دو محیط‌بان پناهگاه حیات وحش سفیدکوه ازنا، ‌توضیح داد: یک گروه از شکارچیان متخلف که به قصد شکار حیات وحش در تاریخ ۲۰ آذرماه ۱۴۰۲ به پناهگاه سفیدکوه ازنا وارد شده بودند، در این ماموریت سخت محیط‌بانان موفق به دستگیری شکارچیان متخلف و کشف و ضبط دو قبضه سلاح غیر مجاز شدند، اما دو نفر از محیط‌بانان در این مأموریت به شدت مصدوم شدند.

 وی گفت: شکارچیان در مقابل محیط‌بان مقاومت کرده‌بودند که منجر به درگیری و مصدومیت محیط‌بانان شد.

به گفته مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان محیط‌بانان توسط متخلفین با پرتاب سنگ به‌شدت دچار آسیب دیدگی شدند.

سالاروند با تقدیر از محیط‌بانان زحمتکش و وظیفه‌شناسی پناهگاه حیات‌وحش سفیدکوه ازنا خاطر نشان کرد: این محیط‌بانان پس از دستگیری افراد متخلف، جهت درمان به اورژانس بیمارستان منتقل و تحت مداوا قرار گرفته‌اند.

وی با اشاره به اینکه متخلفین جهت سیر مراحل‌ قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، گفت: با دستور مقام قضائی این دو متخلف تا سیر مراحل قانونی روانه بازداشتگاه شدند و قطعا برابر قانون با آنها برخورد خواهد شد.

پایان پیام/

منبع خبر:فارس

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir