ماجرای بازنشر یک کلیپ نخ نما

ماجرای بازنشر یک کلیپ نخ نما
شناسه خبـر : ۱۲۶۲۹۴ دوشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۹

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس استان گلستان درباره‌ کلیپ منتشره در فضای مجازی با موضوع توقیف یک دستگاه موتورسیکلت و درگیری ماموران با یک موتورسوار توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش موج خبر، مرکز اطلاع‌رسانی پلیس استان گلستان در خصوص کلیپ منتشره در فضای مجازی با موضوع توقیف یک دستگاه موتورسیکلت و درگیری مأموران با یک موتورسوار اعلام کرد: تصویر منتشر شده مربوط به سال ۱۳۹۵ در شهرستان کردکوی است که متأسفانه هر از چندی در فضای مجازی به عنوان اتفاق جدید بازنشر و به دلیل عدم آگاهی کامل از موضوع، توسط برخی افراد دست به دست می‌شود.

سرنشین موتورسیکلت که در تصویر دیده می‌شود به دلیل حرکات هنجارشکنانه در مقابل مدرسه دخترانه و در راستای مطالبات مردمی و طبق قوانین و مقررات توقیف و به پارکینگ منتقل شده و خبر فوت موتورسوار کذب محض است.

در همان زمان انتشار اولیه تصویر در سال ۱۳۹۵ با دستور فرمانده انتظامی استان رسیدگی به تخلفات صورت گرفته توسط مأمورین متخلف انتظامی در این موضوع انجام شد.

از شهروندان و کاربران فضای مجازی درخواست می‌شود از بازنشر اینگونه محتواها که با اهداف مهندسی منفی افکار عمومی صورت می‌گیرد، خودداری کنند.

منبع خبر:مشرق

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir