نهضت جهاد آبرسانی در لرستان پیشرفت خوبی دارد

نهضت جهاد آبرسانی در لرستان پیشرفت خوبی دارد
شناسه خبـر : ۱۲۳۱۵۴ دوشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۶

فرمانده سپاه ناحیه خرم آباد گفت: امروز با ورود بسیج به عرصه آبرسانی، تنش‌های آبی حاکم بر مناطق محروم کشور رفع شده و نهضت جهاد آبرسانی با پیشرفت مناسبی در استان و کشور در حال انجام است.

به گزارش موج خبر از خرم‌آباد، محمد برامکی ظهر امروز در نشست جهاد تبیین با موضوع نقش بسیج در پیشرفت کشور که در دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان برگزار شد، با اشاره به اینکه از تمامی شهدای جنگ تحمیلی ۴۸ هزار نفر مربوط به ارتش، ۴۰ هزار نفر مربوط به سپاه پاسداران و مابقی یعنی حدود ۶۰ درصد بسیجی بودند، اظهار کرد: بسیج برای جنگ ایجاد نشد، اما در جنگ تحمیلی خود را با شرایط وفق داد و بر مبنای اعتقادی و معنوی دیم خود را ادا کرد.

وی خاطر نشان کرد: یکی از ویژگی‌های بسیج این است که آمادگی متناسب با نوع تغییرات و تهدیدات را دارد.

فرمانده سپاه ناحیه خرم آباد گفت: مقام معظم رهبری بر تقویت کمی و کیفی بسیج تاکید دارند و در این راستا باید فرهنگ و تفکر بسیجی توسعه پیدا کند.

برامکی با بیان اینکه از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون دشمنان نظام انواع مختلف تهدیدات را علیه کشور بکار گرفته‌اند، گفت: دشمن جنگ ترکیبی در حوزه علم و فناوری، اقتصاد، اعتقادات، اجتماعی، فرهنگی، شناختی به دنبال نارضایتی‌های اجتماعی و تغییرات اقصادی و عملیات روانی برای مدیریت ادراک مردم و بخصوص جوانان و نوجوانان را در دستور کار قرار داد.

وی، افزود: دشمنان نظام در اغتشاشات اخیر در عرض ۳۸ روز حدود ۴۶ هزار دروغ را علیه نظام بکار بستند تا مدیریت ادراک جوانان و مردم را در دست بگیرند.

فرمانده سپاه ناحیه خرم آباد با اشاره به ترویج خشونت، سیاه نمایی و تخریب اموال عمومی در کشور، گفت: دشمن در قضیه برجام به دنبال شناخت گلوگاه‌های اقتصادی ایران بود که موفق هم شد و با وجود اینکه ایران برای رفع تحریم‌ها بسیار پای کار بود اما دشمن به وعده‌های خود پایبند نماند.

برامکی با بیان اینکه امروز با وجود تحریم‌ها شاخص‌های اقتصادی کشور مثبت شده است، خاطر نشان کرد: امروز با ورود بسیج به عرصه آبرسانی، تنش‌های آبی حاکم بر مناطق محروم کشور رفع شده و نهضت جهاد آبرسانی با پیشرفت مناسبی در استان و کشور در حال انجام است.

پایان پیام/

منبع خبر:فارس

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir