رسیدگی به هزار و ۷۵۰ پرونده تعزیراتی در بروجرد

رسیدگی به هزار و ۷۵۰ پرونده تعزیراتی در بروجرد
شناسه خبـر : ۱۲۲۴۹۵ پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۰۵:۰۸

امین خادمی رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان بروجرد گفت: یک‌هزار و ۷۵۰ پرونده برای اصناف، قاچاق و پزشکی و درمانی از ابتدای امسال تاکنون در تعزیرات حکومتی بروجرد رسیدگی شده است.

امین خادمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج خبر در بروجرد گفت: بیشترین تخلفات با یک‌هزار و ۲۸۷ پرونده مربوط به تخلفات اصناف در بحث گرانفروشی و کم فروشی با ۳۶۹ میلیارد و ۹۵۸ میلیون ۹۶۰ هزار ریال جریمه و محکومیت مالی است.

وی اظهار داشت: در مرحله بعد با توجه به اینکه بروجرد در کریدور و مسیرهای قاچاق کالا قرار گرفته، با همکاری نیروی انتظامی و سایر نهادهای اداری و امنیتی، ۴۱۲ پرونده قاچاق کشف و متخلفین بیش از ۱۷۳ میلیارد و ۵۱۷ میلیون و ۳۴۶ هزار ریال به جریمه نقدی و ضبط کالا محکوم شده‌اند. 

رئیس تعزیرات حکومتی بروجرد گفت: در بحث پرونده‌های تخلفات پزشکی و درمانی از ابتدای امسال تاکنون ۵۱ پرونده در تعزیرات حکومتی تشکیل شده که علاوه بر ضبط و یا پلمپ این مراکز درمانی سه میلیارد و ۲۹۹ میلیون ۳۰۰ هزار ریال جریمه و محکومیت مالی اعمال شده است.

خادمی با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تاکنون  یک هزار و ۲۳۷ مورد گشت تعزیرات در سطح شهرستان بروجرد انجام شده است، افزود: در این راستا ۳۶ واحد صنفی متخلف نیز پلمب و ۱۵ مرکز غیرمجاز درمانی تعطیل شده‌اند.

انتهای پیام/

منبع خبر:فارس

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir