پیام معنادار وزارت ورزش به داورزنی/ هدف فدراسیون والیبال چه بود؟

پیام معنادار وزارت ورزش به داورزنی/ هدف فدراسیون والیبال چه بود؟
شناسه خبـر : ۱۲۲۳۵۵ چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۵

وزارت ورزش و جوانان با رد ادعای فدراسیون والیبال عملاً شرایط حاکم بر این فدراسیون را به نحوی دیگر رقم زد.

به گزارش خبرنگار ورزشی موج خبر، تنها 24 ساعت زمان لازم بود تا مشخص شود روند برگزاری مجمع فوق العاده فدراسیون والیبال با ایراد قانونی همراه بوده است. فدراسیون والیبال در حالی روز دوشنبه 22 آبان اعلام کرد «با موافقت وزارت ورزش و جوانان، مجمع فوق‌العاده فدراسیون برای انتخاب سرپرست روز 29 آبان برگزار می‌شود» که اصل موضوع با ابهام مواجه بود.

اینکه چگونه وزارت ورزش این اختیار را به فدراسیون داده جای پرسش داشت تا اینکه 24 ساعت بعد محمد پولادگر معاون توسعه قهرمانی وزارت ورزش به صراحت اعلام کرد که هیچ مجوزی برای برگزاری این مجمع صادر نشده است. جالب اینکه وحید مرادی نایب رئیس فدراسیون والیبال نیز روز گذشته عنوان کرد که منتظر مجوز وزارت ورزش هستند!

فدراسیون والیبال باید به این پرسش پاسخ دهد که چگونه مدعی شده بود که وزارت ورزش مجوز داده است؟ هدف فدراسیون از این کار چه بود؟ آیا آنها می‌خواستند وزارتخانه را در عمل انجام شده قرار دهند؟ نکته اما این است که وزارت ورزش با مخالفت با برگزاری مجمع پیام معناداری به فدراسیون داد.

در حالی که داورزنی 22 آبان نامه‌ای را به افراد مختلف برای برگزاری مجمع ارسال کرده بود که در رأس آن نام محمد پولادگر دیده می‌شد اما وزارت ورزش عملاً بازی را به هم زد. فدراسیون والیبال برای برگزاری مجمع علاوه بر اینکه تشریفات قانونی (ارسال دعوتنامه 15 روز پیش از برگزاری مجمع) را رعایت نکرده بود، در مورد مجوز وزارت ورزش هم مرتکب اشتباه عجیبی شد.

اکنون باید دید راهکار وزارت ورزش برای فدراسیون والیبال چیست و برای 29 آبان که روز پایانی دوره ریاست داورزنی است چه تصمیمی گرفته خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع خبر:تسنیم

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir