داستان عجیب کول پالمر ستاره نوظهور لیگ برتر؛ بازیکن سابق منچسترسیتی، طرفدار سرسخت منچستریونایتد و ستاره فعلی چلسی/ باید آشپزی و استفاده از لباسشویی را یاد بگیرم

داستان عجیب کول پالمر ستاره نوظهور لیگ برتر؛ بازیکن سابق منچسترسیتی، طرفدار سرسخت منچستریونایتد و ستاره فعلی چلسی/ باید آشپزی و استفاده از لباسشویی را یاد بگیرم
شناسه خبـر : ۱۲۲۱۶۶ سه شنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۳

کول پالمر از طرفداران سرسخت منچستریونایتد و وین رونی است و با گل کردن هر چهار پنالتی در چلسی لقب جدیدی به دست آورد.

کول پالمر با پرستش وین رونی بزرگ شد و از راهنمایی‌های رحیم استرلینگ بهره برد. گرت ساوتگیت برای اولین بار او را به تیم بزرگسالان انگلیس دعوت کرد و حالا ستاره چلسی قرار است راه هر دو قهرمان خود را در پیش بگیرد.

پالمر ۲۱ ساله برای آبی‌ها تاثیرگذار بوده و شجاعت خود را با زدن ضربه پنالتی در آخرین لحظه مقابل تیم سابقش منچسترسیتی در تساوی هیجان‌انگیز ۴-۴ یکشنبه در استمفوردبریج نشان داد. این چهارمین پنالتی موفق او در فصل بود و باعث شد تا به او لقب «پالمر خونسرد» را بدهند.

اما این مهاجم اهل وایتنشاو منچستر اعتراف می‌کند که علیرغم اینکه در آکادمی سیتی بازی می‌کرد، در دوران کودکی از طرفداران پرشور یونایتد و رونی بود. پالمر گفت: «چه بازیکنی. وقتی بزرگ شدم همه فوتبال‌ها را تماشا می‌کردم و چیزی که همیشه در ذهنم باقی خواهد ماند رونی است. از زمانی که بچه بودم او قهرمان فوتبالی من بوده است.»

پالمر اگر توسط ساوت‌گیت انتخاب شود، شانس دیگری برای نمایش استعدادهای خود در مسابقات مقدماتی یورو در جمعه شب در ومبلی خواهد داشت. و این همان مرحله نمادینی است که رونی بسیاری از ۵۳ گل خود را در ۱۲۰ بازی سه‌شیر به ثمر رساند.

پالمر تصمیم گرفت تیم قهرمان پپ گواردیولا را در یک معامله ۴۰ میلیون پوندی در ماه سپتامبر ترک کند. او علیرغم اینکه برای سیتی مقابل آرسنال گل زده بود اما با آمدن ژرمی دوکو به مبلغ ۵۵.۵ میلیون پوند از رن، زمان بازی چندانی به او داده نشد. پالمر که می‌تواند به عنوان شماره ۱۰ یا در هر دو جناح بازی کند، فکر می‌کرد که با رفتن ریاض محرز به عربستان سعودی، می‌تواند از یک فصل موفقیت‌آمیز لذت ببرد، اما وقتی دوکوی بلژیکی وارد شد همه چیز تغییر کرد.

هواداران سیتی فکر می‌کردند پالمر نیز مانند فیل فودن صبر و حوصله نشان می‌دهد و در انتظار بازی خواهد بود. وقتی از پالمر در مورد صبر چشمگیر فودن پرسیده شد، پاسخ داد: «شما می‌توانید از آن الهام بگیرید اما همه یکسان نیستند. مردم مسیرهای متفاوتی دارند. موضوع سیتی این است که به تو اجازه نمی‌دهد به صورت قرضی بروی که من به آن احترام می‌گذارم. آنها سعی می‌کنند شما را در تیم اصلی نگه دارند تا از بهترین بازیکنان یاد بگیرید. من به بازی کردن نیاز دارم.»

از زمان نقل مکان به جنوب لندن، دوستی پالمر با استرلینگ کلیدی برای سازگاری او در محیط جدیدش بوده است. وقتی از پالمر که از زمان حضور در سیتی به استرلینگ نزدیک بود، در مورد هم‌تیمی‌اش سوال شد بلافاصله با گفتن «برادر بزرگ» پاسخ داد. اینکه هموطنش در استمفوردبریج منتظر او بود به او بسیار کمک کرد.

پالمر اکنون تبدیل به یک ستاره شده، اما اذعان می‌کند که به کمک مادرش جانت نیاز دارد. او اعتراف کرد: «من باید آشپزی و استفاده از ماشین لباسشویی را یاد بگیرم. اما در زمین امیدوارم با هر بازی بهتر و بهتر شوم.» اهالی چلسی می‌گویند پالمر یک پسر خجالتی است که زمین فوتبال منطقه امن اوست، و اکنون چراغی درخشان برای آبی‌های مائوریسیو پوچتینو در سطح باشگاهی است.

به گزارش نشریه سان، اگر پالمر سه روز بعد برای بازی‌های گروه C مقابل مالت یا مقدونیه شمالی به زمین بیاید، چلسی باید مبلغ بیشتری را به سیتی بدهد.

بیشتر بخوانید:

  • خوشحالی مخفیانه هافبک منچسترسیتی از گل خوردن تیمش مقابل چلسی! +ویدیو
  • عشق و حال رقبا در لندن!/ نبرد هیجان‌انگیز آبی‌پررنگ و آبی‌کم‌رنگ برنده نداشت

منبع خبر:خبرورزشی

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir