بمب نقل‌وانتقالاتی تابستان ۲۰۲۴ این بازیکن است!

بمب نقل‌وانتقالاتی تابستان ۲۰۲۴ این بازیکن است!
شناسه خبـر : ۱۲۱۶۹۳ شنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۶

این احتمال وجود دارد که رئال مادرید در صورت ناامیدی از جذب امباپه به هالند روی بیاورد.

رئال مادرید برای جذب ارلینگ هالند در سال ۲۰۲۴ آماده است. لوس بلانکوس ستاره نروژی را قبل از انتقال از بوروسیا دورتموند به منچستر در سال ۲۰۲۱ دنبال می‌کرد، اما پیشنهاد رسمی ارائه نکرد. حس مادرید در آن مقطع این بود که هالند قصد دارد به قهرمان لیگ برتر ملحق شود.

با این حال، رئال مادرید همچنان در حال بررسی بند فسخ ۲۰۰ میلیون یورویی او در سال ۲۰۲۴ است، در همین حال عدم اطمینان در مورد جذب کیلیان امباپه افزایش یافته است. قرارداد امباپه با پاری‌سن‌ژرمن در ماه ژوئن به پایان می‌رسد و علیرغم اینکه شایعه شده بود رئال مادرید به هدف شماره ۱ خود نزدیک شده، گزارش‌های دیگری وجود دارد که ادعا می‌کند آنها قصد دارند تا از مذاکرات رایگان برای قرارداد کنار بکشند.

طبق آخرین گزارش نشریه «آ اس»، رافائلا پیمنتا ایجنت هالند می‌خواهد این بازیکن کنترل سرنوشت خود را در دست داشته باشد، اما اصرار داشت که سفر اخیر به مادرید مربوط به هالند نیست. پیمنتا به دنبال فاصله گرفتن از هرگونه تغییر فوری است، اما راه را برای مذاکرات در مورد انتقال به مادرید در آینده باز گذاشته است.

بیشتر بخوانید:

  • پایان تلخ داستان امباپه و رئال مادرید/ ستاره فرانسوی به آرزویش نمی‌رسد!
  • عکس| شادی گل هالند مشخص شد/ ستاره نروژی از دروگبا تقلید کرد یا لینکر؟
  • دوران جدید توپ‌طلا از راه رسید؛ پادشاه فوتبال بعد از مسی و رونالدو کیست؟/ شانس اعجوبه انگلیسی از هالند و امباپه بیشتر است

منبع خبر:خبرورزشی

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir