ایران قوی امروز، محصول دفاع مقدس است

ایران قوی امروز، محصول دفاع مقدس است
شناسه خبـر : ۱۲۱۵۶۳ چهارشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۰

فرماندار پلدختر گفت: تمام دستاوردهای ایران اسلامی پس از عنایت‌های خداوند، نتیجه و محصول ایثار و از خودگذشتگی شهدا، رزمندگان و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت و دفاع مقدس است.

به گزارش موج خبر از پل‌دختر حمید خادم روز چهارشنبه در آیین تجلیل از پیشکسوتان جهاد و مقاومت این شهرستان در سالن اجتماعات دانشکده پرستاری اظهار کرد: مقام معظم رهبری امروز در سخنرانی خود در دیدار پیشکسوتان دفاع مقدس، مقاومت، ایثار و رشادت را از دستاوردهای دفاع مقدس برشمردند که این بسیار حائز اهمیت است.

وی بر تبیین فرهنگ دفاع مقدس تاکید کرد و افزود: تمام دستاوردهای ایران اسلامی پس از عنایت‌های خداوند، نتیجه و محصول ایثار و از خودگذشتگی شهدا، رزمندگان و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت و دفاع مقدس است.

فرماندار پل‌دختر گفت: فشارها و موانعی که دشمنان فرا روی پیشرفت انقلاب اسلامی قرار می‌دهند مربوط به امروز نیست بلکه از بدو پیروزی انقلاب آغاز شده است.

وی افزود: بنابراین زمانی که 98.2 درصد از مردم به جمهوری اسلامی رای مثبت دادند، هیچ‌کدام از بهانه‌های امروز مانند گرانی و تورم وجود نداشت اما دشمن فشارهای خود را به مردم تحمیل کرد.

خادم با گرامی‌داشت ایام هفته دفاع مقدس و پاس‌داشت یاد و خاطره شهدای والامقام  انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس، یادآورشد: امروز اقتدار، عزت، بالندگی جمهوری اسلامی ایران و تمام توسعه و پیشرفت همه‌جانبه آن نتیجه و دستاورد دفاع مقدس و مقاومت مردم است.

وی افزود: پیشرفت‌های علمی، توسعه، فناوری و عزت‌مندی ایران موجب عصبانیت دشمنان می‌شود، از این رو تمام تلاش خود را برای آسیب زدن به آن به کار می‌گیرند.

فرماندار پل‌دختر بر اولویت قراردادن تبیین و انتقال فرهنگ ایثار، دفاع مقدس و رشادت‌های رزمندگان تاکید کرد و گفت: تبیین مقاومت و ایثار از طریق رشادت‌ها در دوران دفاع مقدس که موجب استحکام‌ بخشی ایران شده امری ضروری و مورد تاکید مقام معظم رهبری است.

در ادامه این مراسم، از ۲۷ پیشکسوت جهاد و مقاومت در پل‌دختر با اهدا لوح و هدایایی تجلیل شد.

شهرستان پل‌دختر در دوران دفاع مقدس 336 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده و همچنین بیش از هزار جانباز و 21 آزاده دارد.

۳۱ شهریور تا ششم مهرماه به عنوان هفته دفاع مقدس نام‌گذاری شده است.

پایان پیام/

منبع خبر:فارس

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir