امنیت و آرامش امروز ما مرهون تلاش رزمندگان محور مقاومت است

امنیت و آرامش امروز ما مرهون تلاش رزمندگان محور مقاومت است
شناسه خبـر : ۱۲۱۲۷۵ جمعه ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰

امام موقت جمعه خرم‌‌آباد گفت: امنیت و آرامشی که امروز داریم به واسطه تلاش و مجاهدت رزمندگان محور مقاومت است. اگر نبود تلاش و مجاهدت محور مقاومت امروز باید در داخل شهرها با داعش می‌جنگیدیم.

به گزارش موج خبر از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین بهروز شمسی فر در خطبه‌های این هفته با تاکید بر رعایت تقوی از سوی نمازگزاران، اظهار کرد: انسان متقی به دنیا دل نمی‌بندد و از آن عبور می‌کند.

وی با اشاره به ۲۱ مرداد روز حمایت از صنایع کوچک، عنوان کرد: مسوولان و بانک‌ها از صنایع کوچک که زود بازده هستند حمایت کنند، گاهی بانک با سودی که دریافت می‌کند صنعتی را از کار می‌اندازد.

امام جمعه موقت خرم‌آباد تاکید کرد: برای رونق تولید و مهار تورم راهی جز حمایت از صنایع به ویژه صنایع کوچک نیست.

شمسی فر به ۲۳ مرداد روز مقاومت اسلامی نیز اشاره کرد و گفت: امنیت و آرامشی که امروز داریم به واسطه تلاش و مجاهدت رزمندگان محور مقاومت است.

وی بیان کرد: اگر نبود تلاش و مجاهدت محور مقاومت امروز باید در داخل شهرها با داعش می‌جنگیدیم.

 امام جمعه موقت به ۱۶ مرداد سالروز بازگشت آزادگان به وطن نیز گفت: آزادگان شهیدان زنده هستند و مسوولان باید به مشکلات آنها رسیدگی کنند.

شمسی‌فر با اشاره به شهادت امام سجاد(ع) به روایتی عنوان کرد: اگر امروز با دین آشنا هستیم و معارف و احکام اسلامی را می‌شناسیم به خاطر پیام رسانی حضرت زینب(س) و امام سجاد (ع) است.

وی گفت: امام سجاد(ع) در کربلا بیمار شد تا جهاد بر او واجب نباشد، برای اینکه نسل امامت بماند و پیام کربلا را به گوش بشریت برساند.

 پایان پیام/

منبع خبر:فارس

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir