رئیس سازمان تبلیغات اسلامی: خدمت به مردم مرزبندی نمی‌شناسد

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی: خدمت به مردم مرزبندی نمی‌شناسد
شناسه خبـر : ۱۲۱۰۵۶ چهارشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۰

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بر ضرورت اجتماع همکاری مؤمنانه تأکید کرد و گفت: دستگاه‌های اجرایی دیوارکشی‌های سازمانی را برای خدمت به مردم نادیده بگیرند.

به گزارش موج خبر از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام محمد قمی صبح امروز در شورای اداری لرستان ضمن تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع)، اظهار داشت: اتفاقات خوبی همچون برپایی جشن غدیر در لرستان رخ داد و برگزاری این جشن محبت دیرینه مردم را به اهل‌بیت بار دیگر عیان کرد.

وی افزود: اگر می‌خواهیم توان بزرگی با محوریت مردم خلق کنیم باید دستگاه‌های اجرایی دست‌به‌دست یکدیگر بدهند و دیوارکشی‌های سازمانی را کنار بگذارند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بر ضرورت اجتماع همکاری مؤمنانه تأکید و عنوان کرد: با تأکید بر اینکه جنگ ترکیبی و همه‌جانبه‌ای که دشمنان با مردم ایران دارند افکار عمومی را نشانه گرفته‌است، بیان کرد: علاج مقابله با توطئه‌های دشمن در جهاد تبیین است.

وی بر همراهی و هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی برای خدمت به مردم تأکید و عنوان کرد: امیدواریم شاهد تعالی فرهنگی بیش‌ازپیش در لرستان باشیم.

همراهی خودجوش مردم در آیین‌های مذهبی

حجت‌الاسلام مهدی قدرتی نیز در این جلسه با اشاره به فعالیت‌های خودجوش مردم در حوزه‌های مختلف دینی و فرهنگی، اظهار داشت: نمونه این امر برگزاری جشن بزرگ غدیر در خرم‌آباد است.

وی با اشاره به حضور بیش از 150 هزار نفر در جشن غدیر خرم‌آباد افزود: این امر نشان‌دهنده ولایی‌بودن مردم لرستان است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با تأکید بر اینکه جشن غدیر مرزهای جغرافیایی موکب‌داری را در این استان تغییر داد، عنوان کرد: موکب‌داری ریشه در محبت به ائمه دارد و همه سلیقه و عقیده‌ای در این جشن حضور داشتند.

وی با اشاره به ایجاد 10 موکب جهاد تبیین از سوی دستگاه‌های متولی در جشن غدیر بیان کرد: 20 موکب بانوان و همچنین موکب‌های کودکان و نوجوانان را در قالب این جشن داشتیم.

قدرتی گفت: برنامه‌های ماه محرم به‌خوبی در لرستان آغاز شده‌ است و مردم  با شور مضاعف پای‌کار آمده‌اند که این از برکت محبت به امیرالمؤمنین و امام حسین(ع) است.

انتهای پیام/ 644/

منبع خبر:تسنیم

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir