احداث راه دسترسی دلفان به کوهدشت

احداث راه دسترسی دلفان به کوهدشت
شناسه خبـر : ۱۲۰۹۴۶ جمعه ۱۶ تیر ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۰

نورآباد - فرماندار دلفان از احداث راه دسترسی این شهرستان به کوهدشت خبر داد.

به گزارش خبرنگار موج خبر، اصغر قهرمانی روز پنج‌شنبه در شورای اداری دلفان ضمن تبریک فرارسیدن عید غدیر خم، اظهار داشت: عید غدیر خم عید انسانیت، عید شرافت و عید بندگی در مقابل خداوند است؛ زیرا در این روز مهم، خداوند آموزه‌های دینی را به‌حداعلا به انسان عطا فرموده است.

وی تصریح کرد: باید در جامعه خصوصاً ادارات، مسائل و موارد مربوط به عفاف و حجاب و پوشش اسلامی رعایت شود، حجاب زیبنده بانوان است و رعایت آن تنها مختص بانوان نیست و آقایان نیز باید با پوشش مناسب در جامعه فرهنگ غنی خود را به دیگران نمایش دهند.

فرماندار دلفان، بیان داشت: یکی از مطالبات اصلی مردم این شهرستان راه شکافی بین روستاهای «زیچ» دلفان به «نیله» کوهدشت است که حدود ۷۰۰ خانوار از عشایر ما در این منطقه ییلاق و قشلاق می‌کنند و مسیر پر ترددی به شمار می‌آید، با راه شکافی این مسیر پنج‌کیلومتری مسافت ۳۰۰ کیلومتری پرخطر که علاوه بر هزینه‌های مالی زیاد، خطرات جانی بی‌شماری نیز در پی دارد اصلاح خواهد شد.

قهرمانی، اظهار داشت: طی جلسه و دیداری که با مدیران کل استانی داشتیم ظرف ماه‌های آینده و با تأمین اعتبار و صدور مجوز، به‌زودی شاهد آغاز این پروژه خواهیم بود.

منبع خبر:مهر

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir