بسیج بدنبال گرفتن جای هیچ دستگاهی نیست

بسیج بدنبال گرفتن جای هیچ دستگاهی نیست
شناسه خبـر : ۱۱۹۸۲۰ یکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۰

استاندار لرستان گفت: بسیج آستین بالا نمی‌زند که جای بخش خصوصی و یا جای دستگاه دیگری را بگیرد، بلکه سینه سپر می‌کند که کارهای سخت و بزرگ را انجام دهد.

به گزارش موج خبر از خرم‌آباد، فرهاد زیویار شامگاه یکشنبه بسیج سازندگی و محرومیت‌زدایی استان که با حضور فرمانده سپاه ابوالفضل(ع) لرستان و برخی از مسوولان اجرایی استان برگزار شد، اظهار کرد: بسیج آستین بالا نمی‌زند که جای بخش خصوصی و یا جای دستگاه دیگری را بگیرد، بلکه سینه سپر می‌کند که کارهای سخت و بزرگ را انجام دهد.

وی افزود: بسیج به دنبال منفعت و رقابت با بخشی نیست، بلکه به دنبال این است که گرهی از مشکلات باز کند.

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: جلسه قرارگاه در سال جدید نباید به این موضوع اختصاص پیدا کند که چه پروژه‌هایی به بسیج سپرده شود، بلکه گزارش مربوط به این باشد که چه پروژه‌هایی را سپردند.

زیویار با بیان اینکه بعضی از دستگاه‌ها نسبت به برخی از کارها که مربوط به آنها نیست شانه خالی می‌کنند، تاکید کرد: در قرارگاه به دنبال انجام کارها باشید، در واقع قرارگاه جایی برای هم افزایی ظرفیت‌ها است.

وی گفت: در جلسه وزارت نیرو دوستان تاکید کردند که اگر پروژه‌ها زودتر انجام شود، معادل همان رقم را در اختیار استان قرار دهند.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه بسیج سازندگی و دستگاه‌ها باید به دنبال تعامل حداکثری باشند که کارها زود تمام شود، تاکید کرد: در قرارگاه باید ظرفیت همه دستگاه‌ها کنار هم قرار بگیرد.

پایان پیام/

منبع خبر:فارس

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir