«شهرک فناوری» لرستان ایجاد می‌شود

«شهرک فناوری» لرستان ایجاد می‌شود
شناسه خبـر : ۱۱۹۸۱۷ یکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰

استاندار لرستان از ایجاد «شهرک فناوری» در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار موج خبر، فرهاد زیویار امروز یکشنبه در جلسه بررسی اقدامات انجام شده در راستای عملیاتی کردن شعار محوری سال، اظهار داشت: برنامه ایجاد شهرک فناوری استان از سال آینده آغاز خواهد شد.

وی عنوان کرد: در خصوص زمانبندی ایجاد شهرک فناوری، اوایل فروردین ماه آینده جلسه‌ای با حضور مدیران کل ذیربط برگزار شده و در تصمیمات لازم برای زمان آغاز ساخت آن اتخاذ خواهد شد.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه اساس پیشرفت و توسعه استان می‌تواند بر اساس برنامه‌های این کارگروه باشد، اظهار کرد: برای پیمودن مسیر رشد و توسعه باید از تجربیات مدیران گذشته استفاده کرد چرا که اگر دستاوردی حاصل می‌شود نتیجه تلاش تمامی افرادی است که در تحقق آن طی سال‌ها زحمت کشیده اند.

زیویار، همچنین به سیاست‌های عمرانی دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: اساس برنامه‌های عمرانی در این دولت تکمیل پروژه‌های نیمه تمام گذشته بوده که خوشبختانه بخش عمده‌ای از این پروژه‌ها به سرانجام رسیدند.

وی، گیاهان دارویی و گلخانه‌ای را از ظرفیت‌های بزرگ در استان لرستان قلمداد کرد و تصریح کرد: این ظرفیت مهم باید به صورت علمی و با استفاده از تجربیات سنتی گذشته مورد توجه قرار گیرد.

استاندار لرستان، ادامه داد: خوشبختانه طی یک سال گذشته دستاوردهای بسیار خوبی در این زمینه در استان داشتیم که طبق پیش بینی‌های انجام شده در سال آینده می‌توانیم معادل ادوار گذشته از زمان ایجاد گلخانه‌ها در استان گلخانه مولد ایجاد کنیم.

منبع خبر:مهر

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir