ضعف و ناامیدی دشمنان مقابل ایران اسلامی

ضعف و ناامیدی دشمنان مقابل ایران اسلامی
شناسه خبـر : ۱۱۹۷۹۶ جمعه ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۰

امام جمعه موقت خرم‌آباد با اشاره به ضعف و ناامیدی دشمنان مقابل ایران اسلامی، تاکید کرد: نمایندگان فرصت خدمت را غنیمت بشمارند.

به گزارش خبرنگار موج خبر، حجت الاسلام بهروز شمسی فر در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرم آباد در سخنانی با سفارش همگان به تقوای الهی و با اشاره به مناسبت سالگرد عملیات بدر، اظهار داشت: رزمندگان و جانبازان با رشادت و شهادمت بی نظیر وقایع صدر اسلام را برای ما تداعی می‌کردند، در این عملیات با شجاعت از استقلال، آزادی، حریت و امنیت ما دفاع کردند، یاد همه شهدا، رزمندگان و ایثارگرانی که در این عملیات را گرامی می‌داریم.

لزوم خدمت رسانی به خانواده شهدا و ایثارگران

وی با اشاره به مناسبت روز راهیان نور، عنوان کرد: آنهایی که نرفته‌اند، حتماً بروند، از نزدیک ببینند، راویان در آنجا روایت خواهند کرد از کار بزرگی که رزمندگان انجام دادند، از عظمتی که آفریدند.

امام جمعه موقت خرم آباد، ادامه داد: سال‌ها باید بگذرد و کسانی که این صحنه را دیدند نقل کنند که چه کسانی بودند این عزیزان، در سنین جوانی و نوجوانی به اوجی از معرفت رسیدند که سالهای سال یک انسان باید تلاش کند تا به این جایگاه برسد، کسانی بودند که به این اوج رسیدند، از کسانی که زمینه برگزاری اردوهای راهیان نور را فراهم می‌کنند تقدیر و تشکر می‌کنم، کار مقدسی است، امیدواریم سال به سال با رونق و کیفیت بهتری برگزار شوند.

حجت الاسلام شمسی فر در ادامه با اشاره به مناسبت روز بزرگداشت شهدا و فرمان امام در تشکیل بنیاد شهید و امور ایثارگران، بیان داشت: پدران و مادران شهدا و همسران شهدا، در دوران دفاع مقدس با گذشتن از عزیزان خود شایسته خدمت هستند.

وی افزود: ایثارگران، جانبازان و مسئولان عزیزی که در این بنیاد مقدس خدمت می‌کنند، الگوی شما سردار سلیمانی باشد که با چه عشق و علاقه‌ای به دیدار خانواده شهدا می‌رفتند، به فرزند شهید چقدر تواضع و محبت نشان می‌داد.

امام جمعه موقت خرم آباد، گفت: مسئولان بنیاد شهید، پدرانه و عاشقانه به خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان خدمت کنند.

نمایندگان مجلس بدانند که امانت دار هستند

حجت الاسلام شمسی فر در ادامه سخنان خود با اشاره به مناسبت انتخاب اولین دوره مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: نمایندگان مجلس بدانند که امانت دار هستند، نمایندگی امانت داری از این امت است، نماینده‌ای که خوب به وظیفه خود عمل کند بالاترین عبادت را انجام داده و اگر خدایی ناکرده کوتاهی کند، فردای قیامت در برابر یک امت باید پاسخگو باشد، نمایندگان فرصت را غنیمت بشمارند برای بالاترین و بهترین عبادت، که خدمت به بندگان خدا و مردم است.

وی در ادامه با اشاره به موضوع مسمومیت دانش آموزان در برخی از مدارس، بیان داشت: بعد از جنگ ترکیبی دشمن علیه کشور که باید در رابطه با آن کتاب‌ها نوشت، این کشور مورد عنایت خداوند و زیر پرچم امام زمان (عج) است که این همه نقشه و توطئه علیه آن نقش بر آب می‌شود، البته رهبری آگاهانه، مدبرانه و تیزهوشانه رهبری عاملی است که ما را از این گردنه‌های سخت عبور می‌دهد.

امام جمعه موقت خرم آباد، افزود: دشمن از هر راه و طریقی تلاش کرد که به این ملت و نظام ضربه بزند، شکست خورد، حالا مفتضحانه و حقارتانه به کاری دست می‌زنند که از جنایت‌های قبلی آنها بدتر و به کودکان معصوم آسیب می‌زند، مسئولان اطلاعاتی و امنیتی اینها را رصد و شناسایی می‌کنند باید بر اساس بیانات رهبری و رئیس قوه قضائیه با اینها با اشد مجازات برخورد صورت گیرد.

حجت الاسلام شمسی فر، افزود: این نشانه ضعف، ناامیدی و پستی است که کاری کنند که تعدادی دانش آموز مسموم شوند، دشمنان هر کاری کنند که این نظام مقدس تحت عنایت پروردگار، سایه امام زمان (عج)، امام رضا (ع) همیشه سربلند و پیروز خواهد بود.

منبع خبر:مهر

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir