سردار نقدی: ‌آمریکایی‌ها با خفت از افغانستان فرار کردند

سردار نقدی: ‌آمریکایی‌ها با خفت از افغانستان فرار کردند
شناسه خبـر : ۱۱۹۵۳۶ شنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰

معاون هماهنگ‌کننده سپاه گفت: آمریکایی‌ها با خفت از افغانستان فرار کردند و حتی نتوانستند مزدوران خود را نیز نجات دهند، به‌طوری‌که ۶۰۰ هزار اسلحه، ۲۳ هزار نفربر و ۲۰۰ فروند هواپیما و بالگرد و ۱۶۲ هزار بی‌سیم را در افغانستان جا گذاشتند.

به گزارش موج خبر از خرم‌آباد، سردار محمدرضا نقدی ظهر امروز در مراسم راهپیمایی 22 بهمن در این شهرستان اظهار داشت: شهدا با نثار هستی خویش مواهب انقلاب، پیشرفت و حاکمیت اسلام را برای ما به ارمغان آورده‌اند.

وی با بیان اینکه مردم غیور ایران 44 سال از آرمان‌های انقلاب پاسداری کرده‌اند، افزود: مردم لرستان معنای غیرت و جوانمردی را در عرصه‌های مختلف مشق کرده‌اند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی لرستان را سرزمین آزادگی و شجاعت دانست و عنوان کرد: مردم این استان به‌معنای ایستادگی، بصیرت و دلیری هستند.

وی با بیان اینکه مردم ایران در راهیپمایی 22 بهمن حضور گسترده یافتند و دوربین‌ها از نمایش حضور آنان ناتوان است، بیان کرد: ملت ایران با همه وجود و عشق و شور به میدان پیروزی چهل‌وچهارمین سالگرد انقلاب آمدند.

نقدی با تأکید به اینکه مردم با حضور گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن وفادارای خود را به آرمان‌های انقلاب و شهدا اعلام کردند، تصریح کرد: مردم ایران در تمام شهرها و روستاها حماسه‌ای عظیم را در امروز رقم زدند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ملت ایران در 44 سال پیش تصمیم گرفت که چند هزار سال دیکتاتوری شاهنشاهی و جبارانه را کنار بزند و خود مردم اداره کشور را در دست بگیرند.

وی با اشاره به اینکه مشکلات و سختی‌هایی در راه رسیدن به قله‌های پیشرفت وجود دارد، افزود: حتی فرهنگ، غذا و صنعت کشور ما در قبل انقلاب وارداتی بود و همیشه دست ما پیش دشمن دراز بود.

 معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: مستشارهای آمریکایی در قبل انقلاب بیشتر از کادر ارتش حقوق دریافت می‌کردند و آنان ارتش ما را اداره می‌کردند.

وی با تأکید به اینکه دشمنان در دو جنگ جهانی اول و دوم تمام خاک ایران را اشغال کرده بودند، بیان کرد: ملت در بهمن 1357 تصمیم گرفت که خود را از این ذلت بیرون بکشد و فرهنگ ملی، مذهبی و عرصه‌های علم خود را تقویت کند.

نقدی با بیان اینکه مردم لرستان با حضور باشکوه خود در بهمن 1357 به میدان آمدند و در مقابل دژخیمان شاهنشاهی ایستادگی کردند، گفت: همه مردم ایران در آن سال تصمیم گرفتند که با وحدت ارزش‌های خود را پاس بدارند.

وی افزود: دشمن پس از 22 بهمن 1357 بیکار ننشست و در عرصه‌های مختلف برای غارت منابع ما به میدان آمده است، اما مردم از آرمان‌های انقلاب دست نکشیدند و مسیرهای پیشرفت را طی کردند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه کشور ما قبل انقلاب در قعر جدول تولید علم قرار داشت، عنوان کرد: ایران امروز به رتبه 15 علمی رسیده است و پرارجاع‌ترین مقالات علمی دنیا را تولید می‌کند.

وی بیان کرد: کشور ما یک قدرت دفاعی بی‌نظیر در منطقه دارد و همه عالم  معترف هستند که کشور ما یکی از قدرتمندترین نیروهای مسلح دنیا را داراست.

نقدی با بیان اینکه کشور ما در قبل انقلاب ذلیل آمریکا و انگلیس بود، گفت: رزمندگان ما سال‌های اخیر تفنگداران آمریکایی و انگلیسی که وارد آب‌های ساحلی کشور شده بودند را اسیر کردند و آنان را به خفت کشیدند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به سنگ‌اندازی‌های دشمنان در مسیر انقلاب تصریح کرد: همه ارکان نظام با رأی مردم انتخاب می‌شود و این امر برای دشمنان که در پی غارت ملت‌ها هستند، غیرقابل تحمل است.

نقدی با بیان اینکه دنیا ناظر پیشرفت‌های ما در همه عرصه‌هاست، اظهار داشت:  مردم ایران در عرصه فرهنگ الهام‌بخش دنیاست و همچنین پشتیبانی آنان مقاومت را در عراق و یمن زنده نگه داشته‌است.

وی با اشاره به اینکه 200 شبکه تلویزیونی ماهواره‌ای و 100 شبکه رادیویی ماهواره‌ای علیه ملت ایران تبلیغات می‌کند، افزود: تعداد شبکه‌هایی که آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها علیه چین و روسیه تدارک دیده‌اند از انگشتان دست تجاوز نمی‌کند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه کشورهای دنیا از ملت ایران برای مقابله با استکبار درس می‌گیرند و همین برای دشمنان خطرآفرین است، عنوان کرد: دشمنان به‌خاطر ایستادگی ملت ایران جنگ‌های روانی و حملات مختلفی را تحمیل می‌کنند.

وی با بیان اینکه ولایت‌فقیه رمز پیروزی ملت ایران در عرصه‌های مختلف است، بیان کرد: مردم ایران در جنگ‌های مداوم و فتنه‌های رنگارنگ دشمنان علیه کشور ایستادگی کرده‌اند و همواره بابصیرت پشتیبان ولایت‌فقیه بوده‌اند.

نقدی با اشاره به سقوط نظامی آمریکا گفت: تفنگداران این کشور با خفت از افغانستان فرار کردند و حتی نتوانستند مزدوران خود را نیز نجات دهند، به‌طوری‌که 600 هزار اسلحه، 23 هزار نفربر و 200 فروند هواپیما و بالگرد و 162 هزار بی‌سیم را در افغانستان جا گذاشتند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه آمریکا امروز برای اینکه رتبه خود را در جدول  اقتصاد دنیا حفظ کند به نفت خام‌فروشی و زغال سنگ‌فروشی روی آورده است، عنوان کرد: این کشور در عرصه‌های دیگری نیز در حال افول است.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران در مقابل دژخیمان رژیم آمریکا ایستاده است و دست از راه مقاومت بر نمی‌دارد، بیان کرد: مردم ما 44 سال با شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسراییل» علیه دشمنان ایستاده‌اند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ما مانند کوه پشت سر ولایت‌فقیه ایستاده‌ایم، تصریح کرد: ملت ایران راه ایستادگی را خواهد پیمود و وفاداری خود به راه شهیدان را با وجود جنگ‌های روانی نشان داده‌اند.

انتهای پیام/

 

منبع خبر:تسنیم

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir