هدف‌گذاری بسیج اعتلای انقلاب اسلامی است/ شکست محاسبات دشمن برای تجزیه ایران

هدف‌گذاری بسیج اعتلای انقلاب اسلامی است/ شکست محاسبات دشمن برای تجزیه ایران
شناسه خبـر : ۱۱۹۰۷۹ دوشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۷

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه در حوادث اخیر محاسبات دشمن برای تجزیه و براندازی جمهوری اسلامی با شکست مواجه شد، گفت: اگرچه دشمن فکر می‌کرد توان تسخیر ذهن‌ جوانان را در فضای مجازی دارد، اما هوشیاری و بصیرت ملت ایران بار دیگر این توطئه را ناکام گذاشت‌.

به گزارش موج خبر از خرم‌آباد، سردار مرتضی کشکولی عصر امروز در اجلاسیه مجمع سالانه بسیجیان لرستان اظهار کرد: دشمنان طی چهل و چهار سالی که از عمر بابرکت انقلاب می‌گذرد، شیوه‌های مختلفی را برای براندازی نظام جمهوری اسلامی به کار گرفته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: در اغتشاشات اخیر نیز شاهد جنگ ترکیبی بودیم، به‌گونه‌ای که حجم عظیمی از اتحاد دشمنان همچون منافقین و معاندین علیه جمهوری اسلامی را دیدیم.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به برخی مولفه‌های پایداری انقلاب اسلامی، تصریح کرد: دلبستگی مردم به حاکمیت اسلامی، مرجعیت دینی و ولایت و همچنین آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب از جمله این مولفه‌ها است.

کشکولی ادامه داد: در روزهای گذشته دیدیم که چگونه مردم ایران اسلامی علیه نشریه فرانسوی موضع گرفته و با برپایی راهپیمایی این اهانت به ولایت‌فقیه را محکوم کردند.

وی، صیانت از استقلال را از دیگر مولفه‌های پایداری نظام جمهوری اسلامی برشمرد و گفت: دشمنان اگرچه گاهی درصدد تجزیه و تبدیل ایران به بخش‌های مختلف بودند، اما اغلب مردم خواهان استقلال کشور بوده و هستند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، افزود: بی‌اعتمادی به آمریکا، اعتقاد به افزایش توان موشکی و مخالفت با سبک زندگی غربی از دیگر مولفه‌هایی بوده موجب پایداری نظام و انقلاب است.

کشکولی با بیان اینکه در حوادث اخیر محاسبات دشمن برای تجزیه و براندازی جمهوری اسلامی با شکست مواجه شد، افزود: اگرچه دشمن فکر می‌کرد توان تسخیر ذهن‌ جوانان را در فضای مجازی دارد، اما هوشیاری و بصیرت ملت ایران بار دیگر این توطئه را ناکام گذاشت‌.

وی، بسیج را یک مکتب فکری و چارچوب عملی و کارزاری برای مقابله با آشوب دانست و افزود: بسیج یک ظرفیت ویژه برای شناسایی و حل مسائل و مشکلات است، چرا که این مجموعه فارغ از نیروهای جناحی، قومی، محفلی و تعصب شخصی است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان ادامه داد: در مکتب بسیج انسان‌ها با خالی کردن قلب و ذهن خود از رقابت‌های نفسانی همچون کسب منصب، به دنبال خدمت‌گذاری و خدمت‌رسانی بی‌ریا و خالصانه هستند.

کشکولی با تاکید بر اینکه در جامعه بسیجی از جنگ قدرت خبری نیست، گفت: هدف‌گذاری بسیج فقط اعتلای انقلاب اسلامی است و این مهم با اندیشه و عمل جهادی و مطالبه‌گری محقق می‌شود.

انتهای پیام/

منبع خبر:فارس

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir