رزمایش "اقتدار بسیجیان" در لرستان برگزار می‌شود

رزمایش "اقتدار بسیجیان" در لرستان برگزار می‌شود
شناسه خبـر : ۱۱۷۹۳۷ چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۱

جانشین فرمانده سپاه لرستان گفت: رزمایش اقتدار بسیجیان با حضور بسیجیان استان لرستان برگزار می‌شود.

به گزارش موج خبر از خرم‌آباد، سرهنگ مجید سوری ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت آغاز هفته بسیج  اظهار داشت: هفته بسیج فرصت مغتنمی است که بتوانیم از طریق رسانه‌ها ظرفیت‌های تشکیلاتی و خدمات بسیج را به مردم معرفی کنیم.

وی با بیان اینکه آنچه امروز بیش از هرزمان دیگری در جامعه ضرورت دارد حضور مردم به ویژه جوانان درعرصه‌های مختلف نقش آفرینی است افزود: ما بسیج را مصداق بارزمردم سالاری دینی است و این توفیق را داریم کلیه اقشار جامعه به ویژه جوانان   برای ملت نقش آفرینی می کنند.

 جانشین فرمانده سپاه لرستان با بیان اینکه هدف بسیج خدمتگزاری به مردم است عنوان کرد: هفته بسیج امسال با شعاربسیج خدمتگزارملت از 29 آبان ماه آغاز می‌شود، و خوشبختانه این ظرفیت عظیم که درسراسر کشور راه‌اندازی شده موجب برکت‌های از جهت خدمات دهی به مردم در عرصه‌های محرومیت زدایی، فرهنگی و اجتماعی  شده است.

وی بیان کرد: درحوزه محرومیت‌زدایی  احداث کانال‌های آب بر کشاورزی، ساخت منازل مسکونی محرومان و مددجویان کمیته امداد، آبرسانی به بیش از 300 روستا، خدمات‌رسانی عمرانی در حاشیه شهرها، حضور موثر بسیج در حوزه جهاد تبیین، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از جمله اقدامات بسیج دراستان لرستان است.

سوری گفت: بسیج استان لرستان در حوزه علمی در قالب مراکز نوآوری و رشد و همچنین جشنواره های خلاقیت تجلی دارد.

وی تصریح کرد: در هفته بسیج امسال رزمایش جهادگران فاطمی، اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم، اردوهای راهیان نور درسه شهرستان خرم آباد، بروجرد و الیگودرز، اردوهای راهیان پیشرفت در راستای آشنایی جوانان، نوجوانان و نخبگان با دستاوردهای انقلاب اسلامی  از جمله  مهمترین برنامه های هفته بسیج در لرستان است.

جانشین فرمانده سپاه لرستان خاطرنشان کرد: جشنواره جهادگران علم و فناوری، جشنواره اقتصاد مقاومتی و فرصت های شغلی، جشنوار های متعدد فرهنگی و ورزشی از دیگر برنامه های هفته بسیج در استان لرستان است.

وی اظهار داشت: تجلیل از کاسبان امین، نشست های بصیرتی و جهاد تبیین،عطرافشانی قبورشهدا و دیدار با خانواده شهدا، رزمایش کمک‌های مومنانه ، همایش پیاده روی خانوادگی نیز از برنامه های هفته بسیج در لرستان است.

 سوری با اشاره به برگزاری رزمایش اقتدار بسیجیان افزود: رزمایش اقتدار بسیجیان در پنجم آذر ماه با حضور بسیجیان استان و همچنین همایش سران ایلات و طوایف استان و همچنین  تجلیل از نخبگان بسیجی را در هفته بسیج در دستور کار داریم.

جانشین فرمانده سپاه لرستان عنوان کرد: افتتاح پروژه‌های عمرانی  محرومیت زدایی کانال آب بر به طول 20 کیلومتر و با اعتباری بالغ بر 7 میلیارد تومان ، 20 باب منزل مددجو، معابر پلکانی منطقه علی آباد و بازسازی معابر محله اسدآبادی  در هفته بسیج افتتاح می‌شود.

وی بیان کرد: در راستای تامین انرژی  400 پنل های خورشیدی با اعتباری بالغ بر 48 میلیارد تومان در استان در هفته بسیج  امسال افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/645/.

منبع خبر:تسنیم

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir