دشمن با ایجاد ناآرامی بدنبال براندازی نظام بود/ آموزش سوادرسانه‌ای تخصصی‌تر انجام شود

دشمن با ایجاد ناآرامی بدنبال براندازی نظام بود/ آموزش سوادرسانه‌ای تخصصی‌تر انجام شود
شناسه خبـر : ۱۱۷۸۰۶ پنجشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۲

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در رابطه با ناآرامی‌‌های اخیر، گفت: طبق برنامه ریزی دشمن، قرار بود ناآرامی ایجاد شود و قصد داشتند نظام اسلامی را از پای درآورند اما هوشیاری مردم همواره مانع می‌شود.

به گزارش موج خبر از خرم‌آباد، منصور احمدی صبح امروز در همایش ارتقای سواد رسانه‌ای اظهار داشت: یکی از مطالبات به حق اصحاب رسانه، ارتقای سطح آموزش در این حوزه بود که  برگزاری این همایش به عنوان نقطه شروعی برای ادامه این همایش‌ها است. 

وی افزود: امروز عرصه جنگ است که تبادل آتش انجام می‌شود، تبادل آتش فکری،فرهنگی، هنری و حتی در حوزه عملیات نظامی در شهرها اتفاق می‌افتد. 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: چادر، مسجد، قران و حسینیه  در این نا آرامی‌ها مورد حجمه قرار گرفته، یعنی دشمن اعتقاد و حجاب و عفاف را هدف قرار داده پس آگاهی‌بخشی از سوی رسانه‌ها ضروری است.  

وی  در رابطه با ناآرامی‌‌های اخیر افزود: طبق برنامه ریزی دشمن، قرار بود ناآرامی ایجاد شود و قصد داشتند نظام اسلامی را از پای درآورند، اما هوشیاری مردم همواره مانع می‌شود. 

وی با بیان اینکه در حوزه سواد رسانه‌ای باید به مباحث تخصصی پرداخته شود، افزود: در بسیاری موارد انصاف رعایت نمی‌شود و افزایش سطح آگاهی ذر این حوزه ضروری است. 

انتهای پیام/

منبع خبر:فارس

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir