خشکسالی موجب افزایش بیکاری و فقر در چگنی شده است

خشکسالی موجب افزایش بیکاری و فقر در چگنی شده است
شناسه خبـر : ۱۱۷۷۳۸ یکشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۲

فرماندار شهرستان چگنی گفت: این شهرستان در گذشته از لحاظ اشتغال در حوزه کشاورزی و دامپروری فعالیت داشته که بخاطر خشکسالی پیش آمده این پتانسیل بصورت کامل از بین رفته است و همین امر موجب بیکاری شدید و فقر بسیاری از مردم شهرستان شده است.

به گزارش موج خبر از خرم‌آباد، افشین بازیگر امروز در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان چگنی اظهار داشت: این شهرستان در گذشته از لحاظ اشتغال در حوزه کشاورزی و دامپروری فعالیت داشته که بخاطر خشکسالی پیش آمده این پتانسیل بصورت کامل از بین رفته است و همین امر موجب بیکاری شدید و فقر بسیاری از مردم شهرستان شده است. 

وی افزود: با توجه به اینکه شهرستان چگنی از لحاظ آسیب‌های اجتماعی و در کل محرومیت از حیث آماری بسیار نگران کننده است، لذا می‌طلبد این بُعد از محرومیت با همکاری ویژه ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با توجه به ماهیت خدمت رسانی آن ،کاسته و رفع شود. 

فرماندار چگنی گفت: جهت ارائه بهتر خدمات ستاد اجرایی فرمان حضرت‌ امام(ره) به مردم شهرستان چگنی و پیش برد اهداف، درخواست داریم که دفتر این نهاد در شهرستان فعال شود. بازگیر در ادامه بیان داشت: با توجه به شرایط شهرستان چگنی باید تلاش کنیم از همه ظرفیت‌ها استفاده کنیم و همه مسوولان باید در این راستا کار و فعالیت جهادی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: توجه به مناطق محروم از اولویت‌های دولت سیزدهم است و بر همین اساس مناطق محروم چگنی نیز مورد توجه ویژه قرار دارند تا بتوان مشکلات موجود را مرتفع کرد.

انتهای پیام/

منبع خبر:فارس

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir