دستگاه‌های مختلف برای کاهش آسیب‌های اجتماعی مصمم گام بردارند

دستگاه‌های مختلف برای کاهش آسیب‌های اجتماعی مصمم گام بردارند
شناسه خبـر : ۱۱۶۹۱۵ دوشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۳

مدیرکل زندان‌های لرستان گفت: دستگاه‌های مختلف و نهادهایی که خدمات مددکاری در آنها اهمیت دارد همگی در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی مصمم گام بردارند.

به گزارش موج خبر از خرم‌آباد، پنجمین شورای اجرایی همایش چالش‌های گزارش نویسی و مستند سازی مددکاری امروز با حضور مدیرکل زندان‌های لرستان و اعضای این شورا در سالن جلسات اداره کل زندان‌های استان لرستان برگزار شد.

عبدالمجید کشوری در این جلسه اظهار داشت: لازم است با همکاری، همیاری و هم اندیشی کارشناسان اداره کل زندان‌های لرستان، بهزیستی، بنیاد شهید و امور ایثارگران و نهادهای مرتبط، همایشی با محوریت فعالیت‌های موثر مددکاری در سطح استان و در شان جایگاه آن برگزار کنیم و زمینه‌ای برای تحقیقات علمی عمیق‌تر، شناخت بیشتر که چراغ راهی برای مددکاران و جامعه هدف باشد.

عضو شورای قضایی لرستان اظهار داشت: سازمان زندان‌ها، بهزیستی،کمیته امداد امام خمینی (ره)، دانشگاه علوم پزشکی و نهادهایی که خدمات مددکاری در آنها دارای اهمیت ویژه‌ای می‌باشد، ارتباط عمیق تری با جامعه هدف دارند و به همین منظور می‌بایست برای جامعه‌ای بهتر همگی در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی مصمم گام بردارند و این کار ارزشمند وقابل اهمیتی است.

این مقام مسئول تصریح کرد: گام نهادن در مسیر شناخت زوایای فعالیت مددکاران، اقدامی بزرگ و ارزشمند است که می‌توان با راهکارها و ارائه مباحث علمی به نتایج مهمی دست یافت.

انتهای پیام/

منبع خبر:فارس

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir