اعزام ۶۰ پزشک و پرستار از لرستان به کربلا و نجف

اعزام ۶۰ پزشک و پرستار از لرستان به کربلا و نجف
شناسه خبـر : ۱۱۶۸۰۸ سه شنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۳

مسوول کمیته بهداشت و درمان ستاد اربعین گفت: بیش از ۶۰ نفر پزشک و پرستار در قالب کمیته بهداشت و درمان ستاد اربعین به دو شهر نجف و کربلا اعزام شد.

به گزارش موج خبر از خرم‌آباد، مصطفی امیری امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ستاد اربعین استان لرستان امسال هم مانند سال‌های گذشته در قالب کمیته‌های بهداشت و درمان مسوولیت اعزام تیم‌های پزشکی به نجف و کربلا را جهت خدمت رسانی درمانی به مواکب داشته است.

وی افزود: تیم های پزشکی توسط کمیته بهداشت و درمان ستاد اربعین با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و معاونت بهداشت و درمان سپاه در قالب بیش از ۶۰ نفر پزشک و پرستار به دو شهر نجف و کربلا اعزام شدند.

مسوول کمیته بهداشت و درمان ستاد اربعین لرستان گفت: با توجه به گرمای حاکم بر عراق در اربعین امسال تیم‌های پزشکی را افزایش دادیم تا با ارائه خدمات درمانی بهتر با برخی بیماری‌های مربوط به فصل گرما در عراق مقابله کنیم.

امیری با بیان اینکه تاکنون و با تلاش کادر درمان دو موکب درمانی ایجاد شده در نجف و کربلا مورد خاصی نداشتیم، عنوان کرد: بیشترین موارد مراجعه بیماران به موکب‌های درمانی مربوط به گرما زدگی بود که با سرم تراپی و ویزیت پزشکان عمومی و متخصص مشکل رفع می‌شود.

وی بیان کرد: به جز یکی دو مورد اعزام به بیمارستان کربلا هیچ گونه مورد خاصی نداشتیم.

انتهای پیام/

منبع خبر:فارس

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir