افتخار می‌کنیم نوکر دلدادگان و نوکران امام حسین(ع) هستیم/ صندلی‌های مدیریت مقابل این نوکری بی‌ارزش است

افتخار می‌کنیم نوکر دلدادگان و نوکران امام حسین(ع) هستیم/ صندلی‌های مدیریت مقابل این نوکری بی‌ارزش است
شناسه خبـر : ۱۱۵۵۸۹ چهارشنبه ۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۵

استاندار لرستان گفت: امروز نیز ما اگر افتخاری داریم نوکری و خادمی و سینه زنی برای درگاه و دستگاه امام حسین(ع) است و همین باعث شده که افتخار کنیم نوکر نورکرهای امام حسین باشیم.

به گزارش موج خبر از خرم‌آباد، فرهاد زیویار ظهر امروز در همایش نسل حسینی که در سالن همایش جهاد کشاورزی لرستان برگزار شد، اظهار داشت: عشق و ارادت به امام حسین(ع) اکسیری است که در دل هر مومنی بی‌افتد آن دل را تبدیل به کیمیا می‌کند.

وی افزود: با گذشت چندین قرن از واقعه کربلا اما با ذکر نام حسین(ع) اشک‌ در چشمان مؤمنین جاری می‌شود و گویا این واقعه به تازگی رخ داده است.

استاندار لرستان به تعبیر امام راحل مبنی بر اینکه «محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است»، عنوان کرد: در تفسیر این جمله باید گفت که چراغ فروزانی که با ذکر نبی مکرم اسلام و جد امام حسین مورد اشاره قرار داده شده، اسلام را زنده نگه می دارد؛ چراغ خدا و کشتی نجات، زنده ماندن یعنی این.

وی با بیان اینکه همین چراغ هدایت باعث ‌شد امروز به اینجا برسیم، خاطرنشان کرد: امروز نیز ما اگر افتخاری داریم، نوکری و خادمی و سینه زنی برای درگاه و دستگاه امام حسین(ع) است و همین باعث شده که افتخار کنیم نوکر دلدادگان و نورکرهای امام حسین باشیم. صندلی‌های مدیریت در مقابل این نوکری ارزشی ندارد. 

انتهای پیام/

منبع خبر:فارس

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir