علائم هشداری در اطراف سد «حوضیان» نصب شود

علائم هشداری در اطراف سد «حوضیان» نصب شود
شناسه خبـر : ۱۱۲۲۴۸ شنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۰

الیگودرز- در جریان بازدید فرماندار الیگودرز و مسئولان این شهرستان تأکید شد که علائم هشداری در اطراف سد حوضیان نصب شود.

به گزارش خبرنگار موج خبر، امیر دالوند سرپرست فرمانداری شهرستان الیگودرز امروز به همراه معاون سیاسی فرماندار و مدیر اجرایی سد حوضیان از محدوده سد بازدید کرد.

سرپرست فرمانداری الیگودرز ضمن بازدید از محدوده و تاج سد حوضیان، بر لزوم اتخاذ تدابیر و تمهیدات لازم از سوی متولیان از جمله برقراری گشت در اطراف دریاچه و… برای پیشگیری از حوادث و سوانح احتمالی حضور شهروندان در روز طبیعت در اطراف سد تاکید کرد.

امیر دالوند افزود: با توجه به افزایش دما هوا در روزها و ماه‌های آینده اداره امور منابع آب شهرستان در راستای جلوگیری از شنای افراد در سدهای شهرستان تمهیدات لازم از جمله نصب علائم هشداری و… در اطراف این سدها را در دستور کار خود قرار دهد.

بنابراین گزارش، سد حوضیان از نوع سنگریزه ای با هسته رسی، حجم مخزن ۳۱.۲ میلیون متر مکعب، طول تاج ۵۳۳ متر، عرض تاج ۱۰ متر، ارتفاع از پی ۷۳ متر است.

هدف از اجرای طرح تأمین آب کشاورزی در سطح سه هزار هکتار از اراضی مشرف به سد، تأمین آب صنعت به میزان دو میلیون متر مکعب، توسعه صنعت آبزی پروری و همچنین توسعه صنعت گردشگری و ایجاد اشتغال مولد و بهبود وضعیت اقتصادی مردم منطقه بوده است.

منبع خبر:مهر

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir