نصب علائم ترافیکی در سه‌راهی شول‌آباد/کنترل بازار جدی‌تر خواهد شد

نصب علائم ترافیکی در سه‌راهی شول‌آباد/کنترل بازار جدی‌تر خواهد شد
شناسه خبـر : ۱۱۲۲۴۷ شنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹

الیگودرز- سرپرست فرمانداری شهرستان الیگودرز از نصب علائم هشداردهنده و ترافیکی در سه‌راهی «شول‌آباد» به‌منظور ایمن‌سازی این مسیر خبر داد.

به گزارش خبرنگار موج خبر، امیر دالوند امروز شنبه در این رابطه به رسانه‌ها گفت: مصوبات ستاد تسهیل شهرستان نظیر نصب علائم هشدار دهنده، نصب علائم ترافیکی، چراغ‌های چشمک زن، بشکه‌های ترافیکی در سه راهی «شول آباد» و «زیرگذر خمه» و ورودی و خروجی شهرستان اجرایی شده است.

وی همچنین به برگزاری نشست تنظیم بازار این شهرستان اشاره کرد و گفت: برای کنترل بازار نظارت‌ها جدی‌تر خواهد شد.

اکیپ‌های نظارتی تا پایان ماه رمضان فعال خواهند شد

دالوند افزود: در این راستا اکیپ‌های نظارتی بیشتری تا پایان ماه مبارک رمضان فعال خواهند شد.

سرپرست فرمانداری الیگودرز همچنین تاکید کرد که با حضور سرزده در مرغ فروشی‌ها شهرستان از نزدیک روند توزیع گوشت مرغ در این شهر بررسی شده است.

دالوند در ادامه به بازدید سرزده از پایگاه امداد و نجات چمن سلطان و حضور فعالانه و همیشگی جمعیت هلال احمر در ایام نوروز اشاره کرد و گفت: اقدامات و فعالیت‌های دقیق و مؤثر جمعیت هلال احمر به عنوان یکی از دستگاه‌های متولی در ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی، موجب جلب اعتماد و رضایت تمامی اقشار مردم نسبت به این حوزه خدمت رسان شده است.

رئیس ستاد خدمات سفر شهرستان الیگودرز از تمامی کسانی که به صورت شبانه روزی در طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی شهرستان مشغول به خدمت هستند تقدیر و تشکر کرد.

وی همچنین با اشاره به بازدید از کلانتری ۱۱ شهر الیگودرز گفت: در این بازدید ضمن بررسی چگونگی خدمات سبزپوشان نیروهای انتظامی در خصوص تأمین امنیت و آسایش مردم، از نزدیک در جریان برخی از مسائل و مشکلات کادر و وظیفه، قرار گرفتیم.

رئیس شورای تأمین شهرستان الیگودرز بر لزوم هوشیاری و دقت بالای عوامل انتظامی در انجام وظایف محوله به ویژه تأمین امنیت مردم و برخورد قاطع با خلافکاران به خصوص در ایام نوروز تأکید کرد.

منبع خبر:مهر

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir