سلامت دانش‌آموزان خط قرمزاست/نقصان درهیچ مدرسه‌ای قابل‌پذیرش نیست

سلامت دانش‌آموزان خط قرمزاست/نقصان درهیچ مدرسه‌ای قابل‌پذیرش نیست
شناسه خبـر : ۱۱۲۲۴۴ شنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۷

سرپرست اداره کل آموزش‌وپرورش لرستان با بیان اینکه سلامت دانش‌آموزان خط قرمز ماست، گفت: نقصان در هیچ مدرسه‌ای قابل‌پذیرش نیست.

به گزارش خبرنگار موج خبر، رضا عزتی سرپرست اداره کل آموزش و پرورش لرستان در آستانه بازگشایی کلاس‌های درس به معلمان و کادر اجرایی مدارس استان در خصوص آغاز حضوری کلاس‌های درس پیامی ابلاغ کرد.

وی در این پیام از مدیران، معلمان و کادر اجرایی مدارس لرستان خواست از فردا ۱۴ فروردین ماه زمینه برگزاری کامل آموزش حضوری دانش آموزان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مدارس را فراهم کنند.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان لرستان موضوع سلامت دانش‌آموزان را خط قرمز دستگاه تعلیم و تربیت خواند و گفت: تلاش خستگی ناپذیر معلمان در دو سال اخیر و با استفاده از بستر شبکه شاد قابل تقدیر و ستایش است.

عزتی افزود: اما با این حال به دلیل افت تحصیلی دانش آموزان ناشی از غیر حضوری بودن و به منظور ارتقای امر آموزش از فردا یکشنبه تمامی کلاس‌های درس به صورت حضوری برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این خصوص بیش از ۲۵ تیم نظارتی امر آموزش کامل حضوری در مدارس را رصد و کم کاری و نقصان در هیچ مدرسه‌ای قابل پذیرش نخواهد بود.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش لرستان در پایان با تقدیر از برنامه ریزی مدیران و کادر اجرایی مدارس که تمامی تلاش و همت خود را برای حضوری شدن مدارس به کار بسته اند گفت: با الزام تمامی دانش آموزان به زدن ماسک و تهویه فضای کلاسی و همچنین همکاری خانواده‌ها، امیدواریم یک بار دیگر شاهد شور و اشتیاق حضور ۱۰۰ درصدی دانش آموزان در مدارس باشیم.

منبع خبر:مهر

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir