رصد کالاهای پرمصرف بازار لرستان از سوی کارشناسان استاندارد

رصد کالاهای پرمصرف بازار لرستان از سوی کارشناسان استاندارد
شناسه خبـر : ۱۱۱۳۰۲ شنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۲

مدیرکل استاندارد لرستان از آغاز طرح ویژه عیدانه رصد بازار این استان خبر داد و گفت: نظارت کارشناسان استاندارد بر کالاها، خدمات، هتل‌ها، مراکز تفریحی و خدماتی برقرار است.

به گزارش خبرنگار موج خبر، مرضیه قنبریان امروز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح عیدانه که شامل کنترل بازار شب عید در راستای حمایت از مصرف کنندگان است، با اولویت رصد کالاهای پر مصرف از ۱۵ اسفند آغاز و تا ۱۵ فروردین ماه سال آینده ادامه خواهد داشت.

وی افزود: به منظور ارائه خدمات مطلوب وکیفی به عموم شهروندان و مسافران نوروزی، نظارت کارشناسان استاندارد بر کالاها، خدمات، هتل‌ها، مراکز تفریحی و خدماتی انجام می‌شود.

مدیرکل استاندارد لرستان تصریح کرد: در این طرح علاوه بر نظارت‌های لازم، در راستای وظایف سازمان ملی استاندارد ایران، فرهنگ نظام استاندارد نیز تبیین می‌شود.

قنبریان یادآور شد: برای بررسی اصالت علامت استاندارد کالای خریداری شده، مصرف کنندگان می‌توانند کد ۱۰ رقمی زیر علامت استاندارد را به سامانه ۱۰۰۰۱۵۱۷ پیامک کرده و از این طریق از ویژگی‌هایی نظیر نام واحد تولیدی، نشانی محل تولید محصول و اعتبار پروانه استاندارد آگاه شوند.

منبع خبر:مهر

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir