آخرین جزئیات از مبتلایان و جانباختگان کرونا در لرستان/ وضعیت رنگ‌بندی شهرها اعلام شد

آخرین جزئیات از مبتلایان و جانباختگان کرونا در لرستان/ وضعیت رنگ‌بندی شهرها اعلام شد
شناسه خبـر : ۱۱۱۳۰۱ شنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۲

دبیر ستاد مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: متاسفانه طی شبانه روز گذشته ۲ نفر از شهروندان جان خود را به دلیل ابتلا به کرونا از دست دادند، ضمن اینکه مجموع جانباختگان این بیماری به ۲ هزار و ۷۵۹ رسیده است.

به گزارش موج خبر از خرم‌آباد، مریم کوشکی ظهر امروز در تشریح آخرین آمار مبتلایان به کرونا در لرستان، اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته  ۱۳۰ نفر در استان به کرونا مبتلا شده‌اند که با احتساب این افراد مجموع مبتلایان تاکنون به ۲۱۴ هزار و ۶۹ نفر رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه طی شبانه روز گذشته ۲ نفر از شهروندان جان خود را به دلیل ابتلا به کرونا از دست دادند، ضمن اینکه مجموع جانباختگان این بیماری به ۲ هزار و ۷۵۹ رسیده است.

دبیر ستاد مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی لرستان از ثبت ۲۹۰ مورد بستری مشکوک و قطعی طی ۲۴ ساعت گذشته در مراکز درمانی سراسر استان خبر داد.

کوشکی همچنین در خصوص آمار پوشش واکسیناسیون کرونا تا صبح امروز نیز بیان داشت: بر اساس آمارها، پوشش نوبت اول ۸۸.۵ درصد، پوشش نوبت دوم ۷۸ درصد و پوشش نوبت سوم ۳۱.۸ درصد بوده است.

وی با بیان اینکه شهرستان‌های بروجرد، الیگودرز، پلدختر، کوهدشت و دلفان در وضعیت قرمز قرار دارند، گفت: در حال حاضر شهرستان‌های خرم‌آباد ، دورود، ازنا سلسله و رومشکان در وضعیت نارنجی و و شهرستان چگنی در وضعیت زرد هستند.

انتهای پیام/

منبع خبر:فارس

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir